Zkušenosti Míši z kontaktního centra

Míša Kučerová je tváří naší kampaně #innogystyl a její příběh v innogy začal před třemi lety na kontaktním centru.

29. ledna 2019

Tváří naší firemní kultury a #innogystylu jsou naši zaměstnanci. Patří mezi ně i Míša Kučerová, jejíž příběh v innogy začal před třemi lety na kontaktním centru. Zde se z juniorní pozice vypracovala na senior specialistku prodeje a podpory, absolvovala roční manažerskou akademii Up!Leader a dnes také zlepšuje procesy v rámci zákaznických cest. Co konkrétně pro Míšu znamená #innogystyl? Odpověď najdete v tomhle videu a rozhovoru.

 

Míšo, proč sis vybrala innogy jako zaměstnavatele?

Výhody innogy mi vysvětlila kamarádka a dnešní kolegyně Verča Jonášová. Věřila jsem, že si oproti bývalé práci polepším jak finančně, tak kariérně. Dodnes jsem ráda, že jsem do call centra innogy v Ostravě přišla.

Jaká byla tvoje první reakce na nabídku být tváří kampaně?
Upřímně - byla jsem nadšená! Taková nabídka se neodmítá. Ve vizuálu kampaně jsem vyfocena, jak lezu po skalách. Je to pro mne takový symbol zdolávání náročných cest. Jinak se ale více věnuji horské turistice :-)

Čeho si na innogy vážíš?
Že mě tu práce opravdu baví. Je různorodá. Starám se o rozvoj a podporu lidí v týmu a na lince bývám dvě hodiny denně. Dále si vážím toho, že mě dokáže někdo docenit. Mám ráda lidi, které každý den potkávám. No a rozhodně si vážím rozvoje a kariérních možností, které naše firma nabízí. Právě osobní a kariérní rozvoj pro mne symbolizují #innogystyl.