Práce v kontaktním centru

Nové možnosti růstu. Nový styl komunikace.

Proč se k nám přidat? 
Zákazníkům umíme poradit okamžitě a po telefonu, proto v kontaktním centru můžete být tvůrci malých zázraků, jež neumí nikdo jiný. Získáte komunikační dovednosti, které vás mohou posunout i na další pozice. 

Postaráme se

  • Naučíme vás vše, co potřebujete. Poskytneme školení, koučování i zpětnou vazbu.
  • Dáme vám 27 000 Kč ročně na cestování, nákupy nebo kino. Navíc stravenky v hodnotě 100 Kč.
  • Pracujeme 7,5 hodiny denně, máme 5 týdnů dovolené a až 5 dní osobního volna. 

Pomůžeme vám vyrůst

  • Konzultant, vedoucí týmu… vypracovat se můžete až na ředitele kontaktního centra. 
  • Chcete něco jiného? Není problém přejít na jinou profesi ve všech pobočkách po celé ČR. 
  • Najděte, co vás baví. Díky rotacím si můžete zkusit různé pozice a vybrat si tu nej.

A jak může vypadat váš den?
Přijdete a odejdete, jak se domluvíme. Uděláte si dobrou kávu a na svém místě vyřídíte telefonáty našich zákazníků. Pomůžete jim najít platby záloh na faktuře či vyřešit problém s dodávkou elektřiny. Nabídnete jim i další služby usnadňující život – detektor plynu nebo LED žárovky. Vše pak jednoduše zadáte do našeho systému na počítači. Po ruce budete mít kolegy, kteří vám kdykoli se vším poradí.

Volné pozice v Zákaznických službách (11)