TRAINEE - Zákaznické služby

innogy otevírá další ročník trainee programu určeného pro absolventy vysokých škol. Přidejte se k nám a zjistěte, jaká práce vás baví a kde chcete rozvíjet svou kariéru. V rámci trainee programu v innogy Zákaznických službách poznáte procesy zaměřené na prodej a retenci, získáte zkušenosti s řízením týmů, budete stínovat svého mentora při práci a absolvujete rotace jak v rámci svého domovského týmu, tak na jiných odděleních.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

Trainee programy

innogy Česká republika

Plynární 2748 / 6 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?

TRAINEE - Zákaznické služby

innogy otevírá další ročník trainee programu určeného pro absolventy vysokých škol. Přidejte se k nám a zjistěte, jaká práce vás baví a kde chcete rozvíjet svou kariéru. V rámci trainee programu v innogy Zákaznických službách poznáte procesy zaměřené na prodej a retenci, získáte zkušenosti s řízením týmů, budete stínovat svého mentora při práci a absolvujete rotace jak v rámci svého domovského týmu, tak na jiných odděleních.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava
Termín nástupu:
  • 1. 9. 2018
Co Vás v rámci trainee programu u nás čeká?
  • získáte přehled o analýzách a reportingu prodejních a retenčních procesů a budete mít prostor pro vlastní návrhy jak tyto reporty upravit
  • spolu s vedoucími týmu budete pracovat na rozvoji zaměstnanců a zlepšování výkonu celého oddělení
  • osvojíte si základní manažerské dovednosti, jako jsou podávání zpětné vazby, vedení schůzek či prezentační dovednosti, seznámíte se i s facilitacemi a tréninkem
  • budete mít možnost podílet se na přípravě a zavádění obchodních novinek
Koho hledáme?
  • studenta/studentku posledního ročníku nebo čerstvého absolventa/čerstvou absolventku VŠ, který/která se chce osobně angažovat na chodu prodejního a retenčního oddělení, má zájem o oblast rozvoje, vzdělávání a performance managementu
  • extrovertního a komunikativního člověka, který rád vystupuje před lidmi a umí dobře navazovat vztahy
  • ambiciózního a aktivního člověka s pozitivním vztahem k zákaznickým službám, který se chce učit nové věci
  • člověka, kterého baví práce s čísly (reporty a analýzy)
  • někoho, kdo nemá problém komunikovat v angličtině
Na co se u nás můžete těšit?
  • na možnost seznámit se se zákaznickými službami na front office, blíže nahlédnete do prodejních a retenčních procesů
  • na šéfa, který Vám bude osobním mentorem a zároveň si rád poslechne Vaše připomínky a nápady
  • na rotace – v rámci trainee programu se podíváte i do dalších oddělení (např. na kontaktní a zákaznická centra, oddělení interního tréninku)
  • na vzdělávání, a to například na školení vyjednávání, argumentace, projektového řízení aj., a další společné akce s ostatními trainees
  • na plný pracovní úvazek (smlouva na 1 rok s možností prodloužení) se všemi benefity (25 dní dovolené, 27 000 Kč na volnočasové aktivity či jazykovou výuku, až 5 dní osobního volna a spoustu dalších)

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému