Business Development specialista

Společnost GridServices, s.r.o. zajišťuje služby v oblasti správy plynárenského majetku, měření, provozu a údržby, projektování, rekonstrukcí a dispečerského řízení distribuční soustavy pro jednotlivé provozovatele distribučních sítí v rámci společností innogy v ČR.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

GridServices

Prosecká 855 / 68 - 19000 Praha Jak to máte daleko?

Business Development specialista

Společnost GridServices, s.r.o. zajišťuje služby v oblasti správy plynárenského majetku, měření, provozu a údržby, projektování, rekonstrukcí a dispečerského řízení distribuční soustavy pro jednotlivé provozovatele distribučních sítí v rámci společností innogy v ČR.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • dohodou
Co bude Vaší náplní práce?
  • vyhledávat a vytvářet nová partnerství a obchodní příležitosti pro produkty v oblastech plynových spotřebičů a lokálního i centrálního vytápění
  • vést obchodní jednání s klienty z řad SVJ, bytových družstev, firem, developerů a orgánů st. správy (měst a obcí), poskytovat jim konzultace a navrhovat řešení v oblasti plynofikace a instalace či obnovy energetických zařízení
  • vyhledávat nové příležitosti a navrhovat nové služby a produkty na základě zpětné vazby od klientů a jejich potřeb
  • komunikovat se zákazníky v průběhu přípravy projektů – dovedení projektů k podpisu smlouvy
  • připravovat analýzy a provádět průzkumy trhu
  • intenzivně spolupracovat s kolegy z Distribuce i Obchodu
Co od Vás očekáváme?
  • min. SŠ vzdělání (nejlépe technického nebo ekonomického zaměření)
  • pracovní nebo podnikatelské zkušenosti v obchodu/energetice
  • praxe v jednání s velkými zákazníky ze soukromé i st. správy
  • aktivní kontakty na developery po celé ČR
  • zkušenost s vyhodnocováním investičních projektů po ekonomické stránce
  • zájem o oblast energetiky, chuť rozvíjet nový business
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • výborná znalost MS Office
  • ŘP B - aktivní řidič
Co Vám nabízíme?
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
A co teď?
  • Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka odpovědět. Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Nadi Davidové na telefonní číslo 724 012 516.

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému