Specialista zákaznického výzkumu

V Evropě i v České republice patříme k největším a nejvýznamnějším společnostem působícím v oblasti utilit, a dnes již zákazníkům nabízíme celou řadu dalších řešení, nejen energie. S více než 4000 zaměstnanci zajišťujeme dodávky zemního plynu, elektřiny a dalších služeb pro 1,7 milionu zákazníků.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Energie

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Specialista zákaznického výzkumu

V Evropě i v České republice patříme k největším a nejvýznamnějším společnostem působícím v oblasti utilit, a dnes již zákazníkům nabízíme celou řadu dalších řešení, nejen energie. S více než 4000 zaměstnanci zajišťujeme dodávky zemního plynu, elektřiny a dalších služeb pro 1,7 milionu zákazníků.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • podle domluvy
Jak vypadá naše práce?
  • Jako marketingový research specialista budeš v našem teamu zodpovídat za hledání insightů a business doporučení prostřednictvím marketingových výzkumů s důrazem na kvalitativní projekty na rozličná témata (nové produkty a služby, optimalizace procesů, komunikační koncepty apod.). Budeš zodpovídat za organizaci a řízení svěřených projektů v rámci naší společnosti. Tvým denním chlebem bude komunikace a spolupráce s produktovými manažery, procesními vlastníky, stejně tak ale i s managementem firmy či s kolegy zodpovědnými za oblast zákaznické péče. Náš team není velký, a budeš mít tedy ke všem hodně blízko.
Co Tě tedy čeká?
  • plánování a organizace interních a externích kvalitativních či kvantitativních výzkumů
  • příprava výzkumů od definice cílové skupiny až po návrh dotazníku/diskuzního skriptu
  • facilitace formou individuálních rozhovorů i skupinových diskuzí s reprezentanty cílové skupiny (F2F i online)
  • zaznamenávání, analýza dat, zpracování, interpretace a prezentace výstupů
  • potenciálně tě čeká i role koordinátora a správce Online komunity společností innogy a kvalitativních interních projektů
Co je k práci potřeba?
  • prokazatelná praxe s marketingovými výzkumy a jejich řízením
  • ideálně i zkušenost s moderováním kvalitativních projektů
  • excelentní komunikační dovednosti a mluvený i psaný projev, schopnost empatie
  • proaktivita, samostatnost a spolehlivost, chuť učit se novým věcem
  • SŠ nebo VŠ vzdělání (ideálně oborové zaměření sociologie, etnografie nebo psychologie)
  • znalost AJ na komunikativní úrovni je výhodou
Co se u nás můžeš naučit?
  • v rámci innogy jsme považováni v oblasti marketingových výzkumů za špičku - mnoho projektů se proto v ČR pilotuje, ostatní země se u nás často inspirují a jsme zapojeni do mnoha mezinárodních iniciativ
  • loni jsme úspěšně jako druhá země skupiny rozjeli komplexní EFM (enterprice feedback monitoring) program, který sleduje zákaznickou zkušenost v mnoha situacích s použitím různých metod sběru
  • rádi používáme a zkoušíme i netradiční výzkumné techniky (jako např. opakované použití neurovýzkumů, testování oční kamerou, online komunita) a nebojíme se věci inovovat
  • chceme být v inovacích co nejpružnější, a proto v praxi používáme agilní metody řízení projektů a vývoje
A co ještě můžeme nabídnout?
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova (home office)
  • 25 dní dovolené a 3-5 dní osobního volna
  • nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč, pravidelné sportovní a společenské akce, stravenky v hodnotě 100 Kč aj.

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému