Specialist, sales controlling - Evropa

innogy v České republice je součástí jednoho z největších energetických koncernů v Evropě. Jsme tuzemským lídrem mezi dodavateli zemního plynu pro firmy i domácnosti a jedničkou mezi alternativními dodavateli elektřiny. Naše spolehlivé a inovativní produkty a služby využívá více než 1,7 milionu zákazníků.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Energie

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Specialist, sales controlling - Evropa

innogy v České republice je součástí jednoho z největších energetických koncernů v Evropě. Jsme tuzemským lídrem mezi dodavateli zemního plynu pro firmy i domácnosti a jedničkou mezi alternativními dodavateli elektřiny. Naše spolehlivé a inovativní produkty a služby využívá více než 1,7 milionu zákazníků.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • ihned/dle dohody
Náplň práce:
  • práce v mezinárodním teamu odborníků Perfomance monitoringu, který poskytuje podporu řídicích procesů pro výkon Retail energy managementu (REM) pro innogy v rámci Evropy
  • sběr a analýza data s cílem stanovit a vyhodnotit klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) a klíčové ukazatele rizika (KRI) v oblasti velkoobchodu, hedgingu a risk managementu energetiky (elektřina a plyn)
  • pravidelná účast na diskusích nad výsledky KPI/KRI v rámci dialogů o výkonu s útvary REM, včetně formulace komentářů
  • samostatný návrh a zlepšování metod řízení a reportingu v rámci útvarů REM
  • samostatné zapojení do mezinárodních pracovních skupin, koordinace činností na rozhraní mezi útvarem Portfolio monitoringu a výkonnými útvary REM v rámci Evropy
  • komunikace s ostatními řídicími a podpůrnými útvary, jako je Finanční controlling (plány, prognózy), Finance (finanční výkazy) a Risk controlling (kvantifikace rizik) v průřezových oblastech hodnotového řetězce REM
  • rozvoj automatizace reportingového procesu, vývoj interních MySQL databází Performance monitoringu, včetně koordinace s externími poskytovateli IT
Profesní předpoklady:
  • VŠ vzdělání (min. bakalářské) technického, matematického nebo ekonomického zaměření (vhodné i pro absolventy)
  • výborná znalost sady MS Office, zejména výbornou znalost Excelu, (případně VBA), Accessu nebo jiné databáze, nástrojů typu business warehouse
  • velmi dobrá znalost anglického jazyka podmínkou (mezinárodní úkoly)
  • oceníme zkušenosti z předchozí práce v energetickém sektoru (oblast financí, obchodního nebo risk controllingu)
  • dobrá komerční orientace
Další předpoklady:
  • důraz na kvalitu poskytovaných služeb
  • analytické myšlení
  • výborné komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v rámci mezinárodního týmu odborníků
  • flexibilita, ochota cestovat
Nabízíme:
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • příležitost začít svou kariéru v perspektivní oblasti energetiky
  • šanci pracovat v zajímavém prostředí s výborným týmem
  • možnost zlepšit své znalosti v práci s Excelem a dalšími analytickými nástroji
  • a k tomu balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné), stravenky v hodnotě 100 Kč, flexibilní pracovní dobu 37,5 hodin týdně, dovolenou 25 dní a 3-5 dnů osobního volna
A co teď?
  • Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka Mám zájem a zašlete nám svůj životopis v českém a anglickém jazyce. Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Markétě Reguli na telefonní číslo 739 536 040.

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému