Specialista controllingu

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby

Plynární 2748 / 6 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?

Specialista controllingu

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava
Termín nástupu:
  • 03.09.2018
Náplň práce:
  • návrh a zpracování pravidelných reportů sloužících ke sledování a řízení provozu společnosti pomocí stanovených ukazatelů a cílů
  • zpracování ad-hoc analýz sloužících k optimalizaci výsledků společnosti
  • automatizace reportingu
  • analýza dat, formulace zjištění a návrh doporučení pro management společnosti
  • spolupráce s kolegy z provozních útvarů, prodeje, marketingu, IT
  • aktivní spolupráce na projektech společnosti innogy Zákaznické služby i na mezinárodní úrovni skupiny innogy
Profesní předpoklady:
  • VŠ vzdělání
  • znalost problematiky performance controllingu
  • základní znalost finančního řízení podniku
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • velmi pokročilá znalost MS Office, především MS Excel, MS Access, znalost SAP-BW, SAP-CRM
Osobnostní předpoklady:
  • analytické schopnosti
  • schopnost samostatného a systémového řešení úkolů
  • dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost týmové práce
Jiné:
  • pracovní poměr na dobu určitou - zástup za MD/RD zaměstnance
Nabízíme:
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dnů osobního volna
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému