Specialista reklamací a stížností

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby

Plynární 2748 / 6 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?

Specialista reklamací a stížností

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava
Termín nástupu:
  • 01.10.2018
Profesní předpoklady:
  • SŠ s maturitou
  • minimálně 2 roky praxe v administrativě
  • zkušenosti s procesem reklamací a stížností výhodou
  • orientace v procesech dodávky a distribuce zemního plynu, elektřiny výhodou
  • výborná úroveň písemné obchodní korespondence a písemné komunikace
  • velmi dobré komunikační schopnosti v telefonickém kontaktu
  • výborná znalost MS Office
  • znalost SAP IS-U a CRM výhodou
Náplň práce:
  • řešení reklamací, stížností a požadavků zákazníků v termínech dle platné interní i externí legislativy
  • komunikace s kolegy z jiných útvarů společnosti prostřednictvím zákaznického informačního systému
  • písemná a telefonická komunikace se zákazníky
  • příjem a vyřizování obchodní korespondence
Osobnostní předpoklady:
  • energie a vytrvalost
  • odolnost vůči stresu
  • zaměření na výkon
  • týmová spolupráce
Jiné:
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 roku - zástup za MD/RD zaměstnance
Nabízíme:
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dnů osobního volna
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému