Specialista raného vymáhání pohledávek

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby

Plynární 2748 / 6 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?

Specialista raného vymáhání pohledávek

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava
Termín nástupu:
  • 15.10.2018
Náplň práce:
  • telefonické vymáhání pohledávek mimosoudní cestou - odchozí volání ruční i automatické
  • vymáhání v různých fázích - krátce po splatnosti i před podáním žaloby
  • telefonické přebírání požadavků zákazníků na mimosoudní řešení - splátkové kalendáře, posunutí splatnosti apod.
  • emailové zpracování písemných dotazů
  • administrativní a systémové zajištění proces odpojení elektrické energie a zemního plynu
Profesní předpoklady:
  • SŠ s maturitou
  • minimálně 1 rok praxe v oblasti administrativy
  • zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
  • znalost upomínacího procesu výhodou
  • velmi dobrá uživatelská znalost Word a Excel, výhodou znalost SAP IS-U, CRM
Osobnostní předpoklady:
  • velmi dobrá úroveň komunikace
  • odpovídající hlasová dispozice a výslovnost
  • energie a vytrvalost
  • pozitivní myšlení
  • flexibilita a odolnost vůči stresu
  • zaměření na výkon
  • týmová spolupráce
Jiné:
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nabízíme:
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dnů osobního volna
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému