Purchaser

Skupina innogy patří mezi pět největších evropských energetických společností. Díky našim odborným znalostem v oblasti produkce ropy, zemního plynu a hnědého uhlí, a elektráren na bázi zdrojů obnovitelné energie, obchodu s komoditami, přepravy a prodeje elektřiny a plynu pokrýváme celý energetický hodnotový řetězec. Do našeho týmu nákupčích kategorie správa a údržba plynárenského zařízení hledáme proaktivního člověka, který se nebojí změn, je schopný systematické práce a hledání příležitostí jak rozvíjet své nákupní kategorie, tak sebe sama, a to v prostředí s důrazem na rozvoj automatizace v nákupu, vysokým využitím různých typů e-aukcí, otevřeným pro nové dynamické nákupní nástroje.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Purchaser

Skupina innogy patří mezi pět největších evropských energetických společností. Díky našim odborným znalostem v oblasti produkce ropy, zemního plynu a hnědého uhlí, a elektráren na bázi zdrojů obnovitelné energie, obchodu s komoditami, přepravy a prodeje elektřiny a plynu pokrýváme celý energetický hodnotový řetězec. Do našeho týmu nákupčích kategorie správa a údržba plynárenského zařízení hledáme proaktivního člověka, který se nebojí změn, je schopný systematické práce a hledání příležitostí jak rozvíjet své nákupní kategorie, tak sebe sama, a to v prostředí s důrazem na rozvoj automatizace v nákupu, vysokým využitím různých typů e-aukcí, otevřeným pro nové dynamické nákupní nástroje.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • dohodou
Náplň práce:
  • práce v prostředí SAP (vytváření objednávek, kontraktů, smluv, požadavků na objednávky, reporting). Znalost SAPu je pro nás spíše výhodou nikoliv podmínkou.
  • spolupráce s ostatními nákupčími a strategickým nákupčím
  • pravidelné provádění průzkumu tržní situace, vyhledávání nových, potenciálních dodavatelů či dodavatelů speciálních služeb (pro specializované dodávky plynárenského materiálu)
  • práce s dodavateli, řízení výkonu dodavatelů a reklamací, optimalizace počtu dodavatelů
  • příprava, vyjednávání a uzavírání smluv s dodavateli – méně rizikové případy
  • příprava a realizace menších výběrových řízení
  • vykonávání dalších nákupních aktivit v kategorii správa a údržba plynárenského zařízení, odpovědnost za plnění definovaných KPI cílů (např. úspory, automatizace procesu, katalogizace atd.)
Profesní předpoklady:
  • min. 2 roky praxe v nákupním oddělení
  • zkušenosti s vedením výběrových řízení a s vedením vyjednávání s dodavateli
  • zkušenost s realizací e-aukcí (v systému PROEBIZ) výhodou
  • znalost AJ na velmi dobré úrovni
  • VŠ vzdělání (technický nebo ekonomický obor) – vhodné i pro absolventy VŠ s praxí při škole
Osobnostní předpoklady:
  • vysoká úroveň komunikačních a vyjednávacích dovedností
  • samostatnost a orientace na výsledek
  • týmová spolupráce, proaktivní přístup
Jiné:
  • pracovní smlouva při nástupu na dobu určitou 1 rok, následně smlouva na dobu neurčitou
Nabízíme:
  • příležitost k profesnímu růstu – vlastní vzdělávací nákupní akademie
  • zajímavou i náročnou práci v dynamické společnosti
  • možnost realizace na úrovni mezinárodního nákupu
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému