Specialista reklamací a stížností
innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.
Pro muže i ženy Pro absolventy
Práce na plný úvazek
innogy Zákaznické služby
Plynární 2748 / 6 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?
Specialista reklamací a stížností
innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.
- Ostrava
- dle domluvy
- SŠ s maturitou
- minimálně 2 roky praxe v administrativě
- zkušenosti s procesem reklamací a stížností výhodou
- orientace v procesech dodávky a distribuce zemního plynu, elektřiny výhodou
- výborná úroveň písemné obchodní korespondence a písemné komunikace
- velmi dobré komunikační schopnosti v telefonickém kontaktu
- výborná znalost MS Office
- znalost SAP IS-U a CRM výhodou
- řešení reklamací, stížností a požadavků zákazníků v termínech dle platné interní i externí legislativy
- komunikace s kolegy z jiných útvarů společnosti prostřednictvím zákaznického informačního systému
- písemná a telefonická komunikace se zákazníky
- příjem a vyřizování obchodní korespondence
- energie a vytrvalost
- odolnost vůči stresu
- zaměření na výkon
- týmová spolupráce
- pracovní poměr na dobu určitou 1 roku - zástup za MD/RD zaměstnance
- pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
- prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dnů osobního volna
- příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
- balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
- příspěvek na stravování
- pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
- zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
- odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:
Vybrat důvod Nechci uvéstOdpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.