Solution Architect – CallCenter and Customer Care

Do našeho týmu hledáme architekta se zaměřením na IT řešení v oblasti CallCenter technologií, systémů a aplikací pro obsluhu zákazníka. Potřebujeme kolegu, seniorního člena týmu, který bude hrát klíčovou roli při specifikaci a výběru technologií, návrhu logické architektury dané oblasti a v neposlední řadě bude vystupovat jako hlavní analytik/konzultant v rozsáhlejších projektech. Náš solution architect musí rozumět komplexním řešením, která provozujeme, a musí mít racionální přístup k implementaci částí IT řešení, jež v celku poskytnou internímu zákazníkovi funkční produkt. Při práci očekáváme, že bude zvažovat nejen samotný technický rozvoj v oblasti CallCenter technologií, ale bude se snažit zohlednit také dopady na efektivní provoz daného řešení. V návrzích pracuje samozřejmě v souladu se strategickou roadmapou, kterou má možnost aktivně ovlivnit, zvažuje i středně a dlouhodobé architektonické cíle a plánované oblasti rozvoje. Bude často komunikovat s interními zákazníky, abychom dobře chápali jejich potřeby, navrhovat řešení se svými kolegy analytiky a s dodavateli, a v neposlední řadě bude komunikovat a obhajovat navrhované řešení jak dovnitř IT, tak směrem k zákazníkovi.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika

Solution Architect – CallCenter and Customer Care

Do našeho týmu hledáme architekta se zaměřením na IT řešení v oblasti CallCenter technologií, systémů a aplikací pro obsluhu zákazníka. Potřebujeme kolegu, seniorního člena týmu, který bude hrát klíčovou roli při specifikaci a výběru technologií, návrhu logické architektury dané oblasti a v neposlední řadě bude vystupovat jako hlavní analytik/konzultant v rozsáhlejších projektech. Náš solution architect musí rozumět komplexním řešením, která provozujeme, a musí mít racionální přístup k implementaci částí IT řešení, jež v celku poskytnou internímu zákazníkovi funkční produkt. Při práci očekáváme, že bude zvažovat nejen samotný technický rozvoj v oblasti CallCenter technologií, ale bude se snažit zohlednit také dopady na efektivní provoz daného řešení. V návrzích pracuje samozřejmě v souladu se strategickou roadmapou, kterou má možnost aktivně ovlivnit, zvažuje i středně a dlouhodobé architektonické cíle a plánované oblasti rozvoje. Bude často komunikovat s interními zákazníky, abychom dobře chápali jejich potřeby, navrhovat řešení se svými kolegy analytiky a s dodavateli, a v neposlední řadě bude komunikovat a obhajovat navrhované řešení jak dovnitř IT, tak směrem k zákazníkovi.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava nebo Praha nebo Brno
Termín nástupu:
  • co nejdříve to půjde
S čím se u nás setkáte?
  • Provozujeme velký SAP ERP (ISU) systém s rozsáhlým zákaznickým vývojem. O zákazníky se staráme v SAP i non SAP CRM systémech, jež jsou silně prointegrovány s hlavním ERP systémem, ale také s dalšími aplikacemi, včetně webů, které máme v SiteCore prostředí a mobilních aplikací.
  • Jedním z nejdůležitějších komunikačních kanálů z pohledu péče o zákazníka, servisu, ale i prodeje je pro nás příchozí i odchozí telefonní komunikace, kterou zabezpečují naše CallCentra. Naše interní zákazníky v CallCentrech podporujeme komplexním řešením postaveným na Cisco produktech, nahrávání a analytikou od Retie a Toveku a dalšími podpůrnými aplikacemi vyvinutými na míru.
Co má náš CallCenter Solution Architect v popisu práce?
  • Odpovědnost za tvorbu funkční a technické architektury zaměřené na řešení v oblasti CallCenter technologií
  • Určuje směr implementaci budoucích technických možností a cílové architektury
  • Připravuje a prosazuje roadmapu komponent a produktů ve svěřené oblasti
  • Dohlíží na technickou „správnost“, rozumí technickým souvislostem
  • Postupuje podle pravidel, které si společně s ostatními architekty definuje
  • Rozumí potřebám zákazníků a jejich vzájemným závislostem, včetně portfolio projektů.
  • Úzce spolupracuje s projektovými managery a analytiky
  • Podporuje technické inovace, nebojí se zkoušet, ale i racionálně vyhodnotit nové technologie a možnosti
Co si myslíme, že by měl dobrý CallCenter Solution Architect mít:
  • Velmi dobré analytické schopnosti s racionálním nadhledem
  • Dostatečnou zkušenost v oblasti CallCenter technologii a Zákaznické obsluhy
  • Minimálně běžnou IT znalost HW a síťové infrastruktury
  • Schopnost udat směr, přesvědčit kolegy, navést je na cestu a někdy též dovést až do zdárného cíle
  • Silný důraz na dodávku zákazníkovi (opravdu nám nejde o to, dělat architekturu na papír!)
  • Kolegiální přístup, umění spolupráce s okolím, schopnost pracovat v maticových a ad hoc týmech
  • Schopnost sebeorganizace a sebeřízení, schopnost racionální diskuse a jednání s cílem nalézt optimální řešení a ukázat ostatním “jak na to”
  • Schopnost odprezentovat, vysvětlit a nadchnout :-)
Co nabízíme?
  • Pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • Odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)
Máte další otázky? Neváhejte a zavolejte:
  • Přemysl Konečný, Manager, Retail IT, FrontEnd Applications, mobil 738 032 126

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému