Specialista prodeje v call centru – průměrně 27 000 Kč

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby

Plynární 788 / 5 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?

Specialista prodeje v call centru – průměrně 27 000 Kč

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava
Termín nástupu:
  • 1.8.2019
Co vás čeká v call centru innogy?
  • pracovní den (8-16h a 11-19h) strávíte na telefonu se zákazníky. Uslyšíte spoustu různých lidí s různými příběhy. Vašim úkolem bude prodej našich služeb a řešení novým i stávajícím zákazníkům
  • budete se držet prodejních plánů, které jsou navázány na provizní systém odměňování.
  • portfolio produktů a služeb, které dávají smysl a tvoří základ každé domácnosti. Tím základem je elektřina a zemní plyn. Dále pronajímáme chytré měřiče, led žárovky, pomáháme s pojištěním domácnosti a staráme se o servis plynových zařízení.
  • podpora od kolegů a vedoucích, kteří začínali na pozicích jako je tato.
  • vzdělávání v oblasti energetiky, abyste byli pro naše zákazníky oporou a dokázali se v této oblasti orientovat.
  • plán osobního rozvoje, pomůžeme vám vyrůst i na jiné pozice v rámci celé innogy.
Jak vás odměníme?
  • Průměrně si u nás přijdeme na 27 000 Kč. Začínáte na 18 600 Kč ve fixu + 40% variabilní složce + neomezených provizích.
  • Pracovní dobou 7,5 hodiny denně, volnými víkendy, svátky a čistou hlavou.
  • 25 dny dovolené a až 5 dny plně hrazeného osobního volna.
  • Navíc vám dáme 27 000 Kč ročně k využití v rámci benefitního portálu. Což dává dalších 2 250 Kč měsíčně k výplatě.
  • Stravenkami v hodnotě 100 Kč, my vám hradíme 71Kč.
  • Ušetříte na energiích díky našemu zaměstnaneckému produktu.
  • Máme rozsáhlé parkoviště a jsme blízko centra Ostravy.
  • Na začátek smlouvou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, abyste měli možnost rozhodnout se, jakým směrem se vydáte. Spousta lidí se nakonec od pozice specialisty prodeje posunula do dalších oddělení.
.
  • Chcete zjistit více o této pozici ještě před přihlášením do výběrového řízení? Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte vedoucí prodejního týmu Gabriele Horákové na tel. číslo 735 156 260.
Klíčová slova
  • Zákaznické služby, call centrum, prodej, zákaznický servis, obsluha zákazníků, pracovník call centra, obchod, Ostrava, innogy

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému