Specialista prodeje v call centru – průměrně 27 000 Kč

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby

Plynární 788 / 5 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?

Specialista prodeje v call centru – průměrně 27 000 Kč

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava
Termín nástupu:
  • dle dohody
Co vás čeká v call centru innogy?
  • pracovní den (8-16h a 11-19h) strávíte na telefonu se zákazníky. Uslyšíte spoustu různých lidí s různými příběhy. Vašim úkolem bude prodej našich služeb a řešení novým i stávajícím zákazníkům
  • budete se držet prodejních plánů, které jsou navázány na provizní systém odměňování.
  • portfolio produktů a služeb, které dávají smysl a tvoří základ každé domácnosti. Tím základem je elektřina a zemní plyn. Dále pronajímáme chytré měřiče, led žárovky, pomáháme s pojištěním domácnosti a staráme se o servis plynových zařízení.
  • podpora od kolegů a vedoucích, kteří začínali na pozicích jako je tato.
  • vzdělávání v oblasti energetiky, abyste byli pro naše zákazníky oporou a dokázali se v této oblasti orientovat.
  • plán osobního rozvoje, pomůžeme vám vyrůst i na jiné pozice v rámci celé innogy.
Jak vás odměníme?
  • Průměrně si u nás přijdeme na 27 000 Kč. Začínáte na 18 600 Kč až 20 600 Kč ve fixu (dle zkušeností) + 40% variabilní složce + neomezených provizích.
  • Pracovní dobou 7,5 hodiny denně, volnými víkendy, svátky a čistou hlavou.
  • 25 dny dovolené a až 5 dny plně hrazeného osobního volna.
  • Navíc vám dáme 27 000 Kč ročně k využití v rámci benefitního portálu. Což dává dalších 2 250 Kč měsíčně k výplatě.
  • Stravenkami v hodnotě 100 Kč, my vám hradíme 71Kč.
  • Ušetříte na energiích díky našemu zaměstnaneckému produktu.
  • Máme rozsáhlé parkoviště a jsme blízko centra Ostravy.
  • Na začátek smlouvou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, abyste měli možnost rozhodnout se, jakým směrem se vydáte. Spousta lidí se nakonec od pozice specialisty prodeje posunula do dalších oddělení.
.
  • Chcete zjistit více o této pozici ještě před přihlášením do výběrového řízení? Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte vedoucí prodejního týmu Gabriele Horákové na tel. číslo 735 156 260, nebo vedoucímu retenčního týmu Michalovi Matějkovi na tel. číslo 735 185 908.
Klíčová slova
  • Zákaznické služby, call centrum, prodej, zákaznický servis, obsluha zákazníků, pracovník call centra, obchod, Ostrava, innogy

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému