Technik koordinace
Společnost GridServices, s.r.o. zajišťuje služby v oblasti správy plynárenského majetku, měření, provozu a údržby, projektování, rekonstrukcí a dispečerského řízení distribuční soustavy pro jednotlivé provozovatele distribučních sítí v rámci společností innogy v ČR.
Pro muže i ženy Pro absolventy
Práce na plný úvazek
GridServices
Pražská třída 702 / 17 - 50004 Hradec Králové Jak to máte daleko?
Technik koordinace
Společnost GridServices, s.r.o. zajišťuje služby v oblasti správy plynárenského majetku, měření, provozu a údržby, projektování, rekonstrukcí a dispečerského řízení distribuční soustavy pro jednotlivé provozovatele distribučních sítí v rámci společností innogy v ČR.
- Hradec Králové
- Duben 2019 nebo dle domluvy
- Příprava a zajištění procesu zřizování věcných břemen a majetkových vztahů
- Tvorba, zpracování a kontrola reportů
- Analýza a kontrola dat v systémech
- Komunikace s interními útvary společnosti (např. majetkoprávní oddělení) a externími subjekty (např. Ředitelství silnic a dálnic)
- Zpracování a testování návrhů na úpravu používaných počítačových aplikací
- Zpracování a spolupráce při tvorbě interní a externí legislativy
- Zajištění a provádění školení zaměstnanců z legislativy a nastavených procesů
- Kontrola dodržování pracovních postupů a metodik úseku
- Znalost legislativy v oblasti věcných břemen a smluvních vztahů
- Právní povědomí v oblasti energetiky a stavebního práva
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
- Dobrá znalost MS Office, pojmy jako „kontingence“ a „S vyhledat“ máte v malíčku
- Mít řidičský průkaz skupiny B a být aktivním řidičem
- Když dostanete úkol, stanovíte si priority a dotáhnete ho do konce
- Otevřenost vůči novým pracovním postupům a nástrojům
- Spolupráce s ostatními lidmi v týmu a sdílení informací s nimi
- Cestování po České republice v průměru 1x do týdne
- Pracovní smlouvu na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Jsme na trhu řadu let a budeme tu dál, jsme známá a silná mezinárodní společnost, jejíž jméno prodává
- Získáte balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
- Máme 25 dní dovolené a až 5 dní osobního volna
- Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
- Příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
- Stravenky ve výši 100 Kč
- Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
- Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
- Služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook
- Odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
- Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka odpovědět. Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Markétě Lebedové na telefonní číslo 735 156 244.
Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:
Vybrat důvod Nechci uvéstOdpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.