Administrativní podpora – dlouhodobá brigáda

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Pro muže i ženy

Brigáda

innogy Zákaznické služby

Plynárenská 499 / 1 - 60200 Brno Jak to máte daleko?

Administrativní podpora – dlouhodobá brigáda

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Brno
Termín nástupu:
  • záleží na naší vzájemné domluvě
Co bude Vaší náplní práce?
  • Administrativní a organizační podpora týmu úseku zákaznických center:
  • zpracování dokumentů a korespondence v MS Office
  • práce v informačním systému: skladové hospodářství, inventarizace hmotného majetku
  • příprava podkladů pro jednání , prezentace v českém a anglickém jazyce
  • archivace dokumentů Náš tým sedí v Brně a staráme se o hladký chod celého úseku od vymýšlení soutěží pro zaměstnance na pobočkách, distribuci reklamních předmětů , doplňkových produktů, oblečení až po nastavování změn v odměňovacím systému či organizaci setkání vedoucích.
Co byste měl/a splňovat?
  • být student VŠ, výhodou je studijní obor zaměřený ekonomický směrem
  • pojmy „dodržování termínů“ a „pečlivost“ Vám nejsou cizí
  • máte uživatelskou znalost práce na PC, zejména MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook
  • samostatnost, flexibilita, logické myšlení, velmi dobré komunikační schopnosti
  • znalost anglického jazyka na min. úrovni B1
Co by nás potěšilo, ale není podmínkou?
  • zkušenost na obdobné (administrativní) pracovní pozici, příp. s fakturací
  • orientace v problematice obchodu a zákaznických služeb
  • dobrá orientace v komponentech MS Office a obecně IT
Co Vám nabídneme?
  • spolupráci na 18,75 hodiny týdně (rozložení pracovní doby 2-3 dny v týdnu, lze individuálně přizpůsobit studijním povinnostem)
  • praxi při studiu
  • dlouhodobost brigády
A co teď?
  • Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka Mám zájem. Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Markétě Lebedové na telefonní číslo 735 156 244.

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému