Delivery Manager pro aplikace

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Gas Storage

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Delivery Manager pro aplikace

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • podle domluvy
Oddělení IT aplikace má tyto klíčové úkoly:
  • odpovědnost za každodenní zajištění IT podpory
  • DMS a WorkFlow dokumentů
  • SAP HR včetně HR portálu
  • správa drobných korporátních aplikací (např. GT Facility, ASPI, CODEXIS…)
  • provádění projektů souvisejících se zavedením, zdokonalením, přizpůsobením IT služeb a další projekty a úkoly
Vaší náplní práce bude:
  • tento provoz aplikací/infrastruktury řídit prostřednictvím dodavatelů a spolupráce s uživateli
  • provádění projektů souvisejících se zavedením, zdokonalením, přizpůsobením IT služeb
  • řízení čerpání rozpočtu a spolupráce při sestavování plánů rozpočtu
  • spolupracovat na vytváření strategie v oblasti IT, která pomáhá vytvářet konkurenční výhodu a zlepšuje provozní spolehlivost IT systémů
  • spolupracovat s businessem na hledání řešení, která naplňují a podporují strategii innogy
  • zajistit provoz systémů v souvislosti s požadavky GDPR a ISMS
Jaké jsou předpoklady pro práci?
  • VŠ vzdělání a nejméně 7 let praxe v IT (větší část na obdobné pozici)
  • znalosti v oblastech komunikační infrastruktury, Desktopu, Datového centra, Security a Service managementu
  • zkušenosti s řízením dodavatelů a se spoluprací s nimi v rámci outsourcingu
  • zkušenosti s plánováním a kontrolou čerpání rozpočtu
  • komplexní znalost relevantních procesů v infrastruktuře
  • znalosti ITIL procesů
  • zkušenosti s komunikací napříč všemi úrovněmi řízení
  • dobré analytické schopnosti a myšlení orientované na řešení
  • silná týmová práce a sociální dovednosti
  • vyjednávací dovednosti a asertivita
  • orientace na výsledky a cíle
  • ochota cestovat včetně zahraničních pracovních cest
  • aktivní znalost anglického jazyka
Další informace:
  • první pracovní smlouvu uzavíráme na dobu určitou 1 roku s perspektivou následné doby neurčité
Nabízíme:
  • práci na projektech v nadnárodní společnosti v době transformující se energetiky
  • fajn kolektiv spolupracovníků, moderní pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • 25 dní dovolené a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné), stravenky v hodnotě 100 Kč
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému