Vedoucí týmu kontaktního centra

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby

Vedoucí týmu kontaktního centra

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Ostrava nebo Opava
Termín nástupu:
  • dohodou
Co u nás budete dělat?
  • vést prodejní tým na kontaktním centru
  • proaktivní leadership: hodnocení, motivace a rozvoj týmu
  • pravidelně hodnotit hovory, provádět online náslechy, podávat zpětnou vazbu a koučovat
  • budete zodpovědní za plnění ročních/měsíčních plánů, KPI ukazatelů, obchodních výsledků týmu, zákaznickou a zaměstnaneckou spokojenost
  • participovat na nastavování procesů, zlepšovat efektivitu procesů v rámci týmu
  • analyzovat aktuální situaci na trhu a uvnitř týmu, přijímat a navrhovat opatření a jejich řešení
  • reportovat ukazatele a výsledky za svěřený tým
Hledáme právě Vás, pokud?
  • máte prokazatelné zkušenosti s vedením týmu, který se zabýval prodejem a zákaznickým servisem
  • máte výborné prodejní dovednosti a umíte je předávat
  • umíte podat konstruktivní zpětnou vazbu a motivovat
  • je vám vlastní orientace na cíl a výsledek a víte, jak jej dosáhnout
Co Vám nabízíme?
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji v nadnárodní společnosti
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • stravenky 100 Kč/den a kantýnu v místě pracoviště
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč/rok (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, životní i penzijní připojištění a jiné)
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, bowling, atd.)
  • zvýhodněný zaměstnanecký produkt
  • služební mobilní telefon, tarif a notebook
  • možnost práce z domova (home office)
Jiné:
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému