Administrátor pro Big Data a reporting

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika

Edvarda Beneše 2439 / 70 - 30100 Plzeň Jak to máte daleko?

Administrátor pro Big Data a reporting

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Plzeň nebo Praha
Termín nástupu:
  • dohodou (co nejdříve)
Náplň práce:
  • správa centrálních aplikací v oblasti Big Data a reportů na platformě Hadoop v rámci innogy na bázi operačních systémů Linux a Windows
  • analýza, modelování a orchestrace Big Data řešení na platformě Hadoop
  • řešení incidentů a provozních problémů v oblasti Big Data a reportů
  • údržba funkcí pro interfaces a další integrace na interní a externí IT systémy
  • tvorba a údržba uživatelské a administrátorské dokumentace IT systémů v oblasti Big Data a reportů
  • účast na projektech z pohledu provozu systémů Big Data a reportů
  • komunikace a koordinace provozu s interními i externími dodavateli IT systémů
  • komunikace a koordinace provozu s uživateli IT systémů
Profesní a osobnostní předpoklady ideálního uchazeče:
  • dobré znalosti v oblasti informačních technologií (včetně MS Office)
  • schopnosti a znalosti pro zabezpečení správy centrálních aplikací
  • dobrá znalost SQL, zkušenosti s datovým modelováním, znalost práce s geometriemi (Polygon/LineString/Point)
  • pokročilá znalost operačního systému Linux
  • základní znalost některého ze skriptovacích jazyků např. (JavaScript, Python…)
  • znalost ETL/ELT procesů pro různé datové zdroje (strukturovaná/nestrukturovaná ….) za použití nástrojů např. Sqoop, Talend apod.
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • výhodou je zkušenost s programováním v Java
  • výhodou je znalost a zkušenosti s Big Data na platformě Hadoop (Cloudera, Hive/Impala, Sqoop, Airflow a další)
  • výhodou je znalost správy aplikací naprogramovaných v jazycích HTML5, PHP, Java Hledáme samostatného kolegu/kolegyni s analytickými schopnostmi a chutí učit se nové věci a poznávat nové technologie.
Jiné:
  • pracovní smlouva nejdříve na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nabízíme:
  • zajímavou pracovní náplň, možnost profesně se rozvíjet a růst
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • prodlouženou dovolenou na 25 dnů a dále 3 až 5 dnů osobního volna
  • stravenky v hodnotě 100 Kč

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému