Práce v call centru

Bez elektřiny, tepla a zemního plynu by život ztratil rovnováhu. Zajišťujeme, aby k tomu nedošlo. Více než 1,7 mil. zákazníků v České republice spoléhá na energii, kterou dodáváme všude tam, kde je potřeba. U nás v innogy jsou zákazníci na prvním místě. Pečovat o ně, řešit jejich problémy a nabízet jim ty nejlepší produkty, to je základ práce v innogy Zákaznické služby. Vidíte to podobně?

  • S našimi zákazníky jsme v kontaktu přes telefon a chat. Působíme v Ostravě, Opavě a Zlíně. Práci u nás máte vždy za rohem, v ‍blízkosti centra nebo MHD.
  • Pomáháme vám vyrůst. Máme vzdělávací programy a propracované kariérní cesty, díky kterým se můžete od pozice operátora posunout dále a rozvíjet se.
  • Víme, že práce v kontaktním centru je jedna z nejnáročnějších a dokážeme ji náležitě ocenit. Fixní a variabilní složka mzdy, neomezené provize, a k tomu nadstandardní balíček benefitů 27 000 Kč ročně.

Co v kontaktním centru zažijete

Propracované vstupní školení, aby vás vstup do práce byl co nejpříjemnější

Kolektiv, který vás v tom nenechá, vždy poradí a je tu pro vás

Pravidelné každoroční navýšení mezd

Podívejte se na video

Naše hodnoty

Spolupráce  a důvěra

Odpovědnost

Angažovanost

Orientace na zákazníka

Benefity

Vyplácíme odměny

Variabilní mzdou ohodnotíme váš výkon.

Vážíme si vaší pomoci

Za pravidelné darování krve získáte finanční odměnu.

Vaše nasazení oceníme

Vyšší příplatky za práci přesčas o víkendu i nadstandardní odstupné.

Hodně ušetříte

Stravenkový paušál ve výši 116 Kč na den a výhodné ceny energií pro zaměstnance.

Osobní volno

Až 5 dnů osobního volna + při významné události.

Pracujeme s vámi

Koučink, zpětná vazba i pomoc od kolegů.

Peníze na vzdělávání

Kurzy, workshopy, konference i e-learning.

Nezakrníte

Rotace pozic, nové postupy i technologie.

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích