Specialista zákaznického výzkumu (lze i na zkrácený úvazek)

V Evropě i v České republice patříme k největším a nejvýznamnějším společnostem působícím v oblasti utilit a dnes již zákazníkům nabízíme celou řadu dalších řešení, nejen energie. S více než 4000 zaměstnanci zajišťujeme dodávky zemního plynu, elektřiny a dalších služeb pro 1,7 milionu zákazníků.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

Práce na zkrácený úvazek

innogy Energie

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Specialista zákaznického výzkumu (lze i na zkrácený úvazek)

V Evropě i v České republice patříme k největším a nejvýznamnějším společnostem působícím v oblasti utilit a dnes již zákazníkům nabízíme celou řadu dalších řešení, nejen energie. S více než 4000 zaměstnanci zajišťujeme dodávky zemního plynu, elektřiny a dalších služeb pro 1,7 milionu zákazníků.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • podle domluvy
V čem práce spočívá?
  • Jako marketingový research specialista budeš v našem teamu zodpovědný za hledání insightů a business doporučení prostřednictvím marketingových výzkumů s důrazem na Mystery shopping a kvantitativní výzkumy. Budeš zodpovědný za organizaci a řízení svěřených projektů v rámci naší společnosti. Tvým denním chlebem bude komunikace a spolupráce s kolegy zodpovědnými za oblast zákaznické péče, stejně tak ale i s managementem firmy či produktovými manažery a procesními vlastníky. Náš team není velký, a budeš mít tedy ke všem hodně blízko.
Jaká je tedy pracovní náplň?
  • plánování a organizace externě realizovaného Mystery shoppingu a kvantitativních výzkumů (např. měření efektivity komunikace, testy pro optimalizaci procesů, koncept a produktové testy, monitoring trhu apod.)
  • vedení kontinuálních výzkumů i příprava ad-hoc výzkumů od návrhu metodologie, definice cílové skupiny a návrh dotazníku, přes průběžnou kontrolu sběru, až po interpretaci a prezentaci výstupů
  • koordinace dodavatelských agentur s cílem naplňovat potřeby interních klientů
Co je k práci potřeba?
  • prokazatelná praxe s marketingovými výzkumy a jejich řízením
  • ideálně i zkušenost s organizací Mystery shoppingu a s realizací dalších výzkumů v servisních oborech typu utility, finance a pojišťovnictví nebo telco
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • středně pokročilá znalost AJ
  • pečlivost, systematický přístup k práci, analytické a organizační schopnosti
  • proaktivita, samostatnost a spolehlivost, chuť učit se novým věcem
Co se u nás můžeš naučit?
  • v rámci innogy jsme považováni v oblasti marketingových výzkumů za špičku - mnoho projektů se proto v ČR pilotuje, ostatní země se u nás často inspirují a jsme zapojeni do mnoha mezinárodních iniciativ
  • rádi používáme a zkoušíme i netradiční výzkumné techniky (jako např. opakované použití neurovýzkumů, testování oční kamerou, online komunita) a nebojíme se věci inovovat
  • chceme být v inovacích co nejpružnější, a proto v praxi používáme agilní metody řízení projektů a vývoje
A co nabízíme?
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • 25 dní dovolené a 3-5 dnů osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
Důležité informace:
  • pracovní smlouvu uzavřeme na dobu určitou zástupu za mateřskou/rodičovskou dovolenou
  • je možné pracovat na plný nebo i na zkrácený úvazek (zájemce o zkrácený úvazek prosíme o uvedení časových možností do odpovědního formuláře)

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému