Project Manager

Divize infrastruktury v oblasti informačních technologií společnosti innogy SE přebírá operační činnost v oblasti služeb IT infrastruktury a zpřístupňuje je mezinárodně pro obchodní jednotky. To zahrnuje odpovědnost za každodenní provoz, jakož i za neustálý rozvoj IT infrastruktury ve formě změn a projektů v okolí IT pracoviště, sítě pro hlas a data, datového centra a IT Service Desku.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Project Manager

Divize infrastruktury v oblasti informačních technologií společnosti innogy SE přebírá operační činnost v oblasti služeb IT infrastruktury a zpřístupňuje je mezinárodně pro obchodní jednotky. To zahrnuje odpovědnost za každodenní provoz, jakož i za neustálý rozvoj IT infrastruktury ve formě změn a projektů v okolí IT pracoviště, sítě pro hlas a data, datového centra a IT Service Desku.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • dohodou
Oddělení infrastrukturních projektů má tyto klíčové úkoly:
  • provádění projektů souvisejících se zavedením, zdokonalením, přizpůsobením nebo vyřazováním služeb IT infrastruktury
  • vyhodnotit, vybrat, upřednostnit a schválit nové projekty
  • mezinárodní plánování a prognóza zdrojů pro projekty IT infrastruktury
Mezi klíčové úkoly projektového manažera patří:
  • převzetí úloh projektového řízení v projektech IT infrastruktury
  • plná odpovědnost za vymezení, dokumentování a úspěšné dokončení složitých národních a mezinárodních projektů (obvykle s významným dopadem na podnikání a vysokou závislostí na rizicích)
  • volba metod a nástrojů, případně pomocí interaktivních technik a dodržování účinných procesů pro kontrolu projektů a změn, řízení rizik a testování
  • sledování a kontrola mezinárodních zdrojů, náklady v porovnání s rozpočtem projektu a řízení očekávání všech zúčastněných stran v projektu
  • plánování, řízení a koordinaci všech činností pro implementaci od zahájení až po konečnou integraci do běžné každodenní činnosti
  • plánování, sledování termínů a podávání zpráv o činnostech souvisejících s komplexními projekty
  • správa složitých projektů tak, aby přinesly provozní výhody a zohledňovaly současné portfolium
  • zavést nápravná opatření pro snížení chyb a zlepšení kvality systému a služeb
Co očekáváme od Vás:
  • dokončené studium v oboru podnikové informatiky nebo odborné vzdělání v oboru
  • rozsáhlé zkušenosti v následujících oblastech: IT infrastruktura řízení IT projektů, vedení týmu, požadavky zákazníků, zpracování cenových nabídek
  • komplexní znalost relevantních procesů a struktur v infrastruktuře
  • obecné znalosti v oblasti Workplace, Unified Communications a Connectivity, Data Centers, Security, Service management and tools, Vynikající znalosti a zkušenosti v oblasti řízení projektů (PRINCE2 Practitioner, IPMA alnebo PMP®, Professional SCRUM Master) i ve světě procesů ITIL (ITIL Foundation V3.0)
  • dobré analytické dovednosti a myšlení orientované na řešení
  • silná týmová práce a sociální dovednosti
  • schopnost porozumět a internalizovat složité informace
  • vyjednávací dovednosti a asertivita
  • orientace na výsledky a cíle
  • velmi dobré znalosti anglického jazyka
Nabízíme:
  • příležitost k osobnímu i profesnímu růstu a seberealizaci
  • příjemné pracovní prostředí s flexibilní pracovní dobou 37,5 hodin týdně
  • 25 dní dovolené a 3-5 dní osobního volna
  • stravenky v hodnotě 100 Kč/den a kantýnu v místě pracoviště
  • pravidelné společenské akce, letní a zimní sportovní hry, teambuildingy
  • nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč/rok – sport, kultura, jazykové kurzy, cestování, životní i penzijní připojištění aj.
  • služební mobilní telefon, tarif a notebook
  • možnost práce z domova (home office)

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému