Obchodní zástupce pro menší firemní zákazníky

Snažíme se neustále zdokonalovat péči o naše zákazníky a inovovat produkty a služby, které nabízíme. Do týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, jehož hlavní náplní práce bude identifikace, rozvoj a stabilizace spolupráce s novými externími partnery.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Obchodní zástupce pro menší firemní zákazníky

Snažíme se neustále zdokonalovat péči o naše zákazníky a inovovat produkty a služby, které nabízíme. Do týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, jehož hlavní náplní práce bude identifikace, rozvoj a stabilizace spolupráce s novými externími partnery.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha
Termín nástupu:
  • prosinec 2020/leden 2021
Náplň práce:
  • Budete rozvíjet nedávno zahájenou spolupráci s firemními partnery z řad živnostníků a menších podnikatelů.
  • Náplň práce bude spočívat ve vytipování, telefonickém/osobním oslovení, zasmluvnění a rozvoji spolupráce s výše uvedenými subjekty po celé ČR. Většinu pracovního času budete trávit na schůzkách, cestováním a telefonickou komunikací, kdy budete usilovat o to, aby Vámi oslovení živnostníci, podnikatelé a jejich zaměstnanci pochopili výhody spolupráce a aktivně ji využívali.
  • V rámci své pracovní náplně budete intenzivně spolupracovat s našimi kolegy ze Zákaznických center po celé České republice, které budete propojovat s Vámi zasmluvněnými živnostníky a podnikateli.
  • Budete se podílet i na nastavování a úpravě procesů kolem těchto spoluprací. Můžete počítat s častými reporty o průběhu a výsledcích své činnosti.
  • O vše budete pečovat od A do Z tak, aby výsledkem byla oboustranně výhodná a funkční spolupráce a innogy tak získalo stabilní přísun nových koncových zákazníků na odběr energií – což bude Váš obchodní cíl.
Profesní předpoklady:
  • středoškolské vzdělání
  • 3 – 5 let praxe z obchodního oddělení, ideálně navíc i ze zákaznického servisu
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
  • uživatelská znalost balíčku MS Office
Osobnostní předpoklady:
  • Hledáme empatického člověka, který se chce věnovat obchodní činnosti jménem innogy a chce nám pomoci rozšiřovat naše pole působnosti.
  • Těšíme se na někoho, koho komunikace s lidmi vyloženě baví a umí zvolit ta správná slova a argumenty. Mnohdy totiž úspěch netkví jen ve skvělé prodejní argumentaci, ale zejména ve zdvořilém a osobním přístupu vůči druhé straně.
  • V našem týmu jsme féroví a otevření, proto hledáme někoho, kdo bude mít nastavené stejné hodnoty.
  • Je třeba být pracovitý a samostatný, protože obchodní výsledky samy z nebe nespadnou.
  • Jelikož se firemní zákazníci nacházejí po celé ČR, hledáme někoho, kdo má kladný vztah k řízení.
Jiné:
  • pracovní smlouva bude uzavřena na období jednoho roku, poté s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nabízíme:
  • zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • stravenky v hodnotě 100,-Kč/den
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu v rámci programu Team pro naše zaměstnance
  • notebook + telefon s firemním tarifem
  • služební vozidlo (které bude později možno využít i pro soukromé účely)
A co teď?
  • Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka „Mám zájem“. Chcete zjistit více o této pozici ještě před přihlášením do výběrového řízení? Zavolejte Monice Kadlecové na telefonní číslo 605 233 823

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému