Týmová asistentka

Jsme tým workoholiků, pro které je svět obchodu s energiemi a sofistikovaných analýz smyslem života. Dovedeme se ale i týmově bavit, jen potřebujeme někoho, kdo nás zorganizuje, inspiruje a také se postará o nutnou administrativu.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Energie

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Týmová asistentka

Jsme tým workoholiků, pro které je svět obchodu s energiemi a sofistikovaných analýz smyslem života. Dovedeme se ale i týmově bavit, jen potřebujeme někoho, kdo nás zorganizuje, inspiruje a také se postará o nutnou administrativu.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:
  • Praha - Strašnice
Termín nástupu:
  • ihned nebo dohodou
Co Vás čeká?
  • administrativní podpora kolegů, komunikace napříč odděleními
  • organizace akcí a schůzek
  • zajišťování služebních cest a jejich následné vyúčtování
  • příprava reportů
  • SAP – zadávání smluv a plných mocí včetně celkového procesu, vytváření (rámcových) POBJ, schvalování faktur (SAP Classic R3), zpracování chybových objednávek
  • zajišťování výpisů z obchodního rejstříku
  • skenování a archivace smluv a plných mocí
  • objednávání kancelářských potřeb a občerstvení do kuchyňky
  • vyřizování přijaté a odeslané pošty
  • zápisy z pravidelných porad managementu
A co k tomu budete potřebovat?
  • SŠ vzdělání
  • komunikativní AJ
  • znalost MS Office – především PowerPoint, Excel a OneNote
  • znalost práce v SAPu je výhodou
Osobnostní předpoklady:
  • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • schopnost pracovat s důvěrnými dokumenty a informacemi
  • časová flexibilita, proaktivní přístup, samostatnost a pečlivost
  • pozitivně orientovaný servisní přístup směrem k interním a externím partnerům
Má to řadu výhod:
  • práce v přátelském a motivovaném týmu špičkových odborníků v perspektivním odvětví energetického velkoobchodu
  • kontakt s mezinárodní komunitou
  • možnost osobního rozvoje
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • 25 dní dovolené a 3-5 dnů osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (82 Kč/odpracovaný den, tj. cca 1640 Kč/měsíc)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)
  • smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou při vzájemné spokojenosti

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému