Manažer interního auditu/ Managing Auditor

Do našeho týmu aktuálně hledáme kolegu či kolegyní, který/á bude mít na starosti interní audit ve společnostech skupiny innogy.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha Jak to máte daleko?

Manažer interního auditu/ Managing Auditor

Do našeho týmu aktuálně hledáme kolegu či kolegyní, který/á bude mít na starosti interní audit ve společnostech skupiny innogy.

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Praha

Termín nástupu:

  • dle vzájemné dohody

Co bude Vašim úkolem?

  • Vést a řídit interní audit ve společnostech innogy v České republice
  • Realizovat a zodpovídat za úkony související s interním auditem (sestavení ročního plánů auditů, implementace nápravných opatření, reporting, metodika…)
  • Provádět interní audity v souladu se zákonem o kybernetické bezpečnosti
  • Zodpovídat za Program prevence nekorektního jednání ve společnostech innogy (metodika programu, školení zaměstnanců…)
  • Vedení týmu provádějící interní šetření nekorektního jednání
  • Zodpovídat za vyhodnocení relevantnosti obdržených oznámení nekorektního jednání v rámci Compliance Committe
  • Participovat na zlepšování vnitřního řídicího kontrolního systému
  • Připravovat materiály pro představenstvo
  • Spolupracovat s jediným akcionářem na auditních tématech

Co od Vás očekáváme?

  • Pracovní zkušenosti min. 5 let v oblasti interního auditu
  • Zkušenosti s interním vyšetřováním, compliance a forenzními audity
  • Vysokoškolské vzdělání (ekonomického či právního směru výhodou)
  • Vysoké morální a etické standardy
  • Komunikační dovednosti na vysoké úrovni
  • Znalost anglického jazyka na min. úrovni B2 dle SERR
  • Analytické myšlení, schopnost rozhodování, dovednosti v oblasti vyjednávání a dosahování konsenzu, zodpovědnost, koncepční myšlení
  • Vyšší uživatelskou znalost Office 365
  • Zkušenosti s vedením týmu výhodou
  • Certifikaci interního auditora výhodou
  • Ochotu cestovat (v rámci ČR)

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou práci a zázemí v dynamické společnosti
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Možnost soustavného profesního rozvoje
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc
  • Možnost práce z domova (home office)
  • Stravenkový paušál – 99 Kč za odpracovaný den
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, vzdělávání, cestování…)
  • Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště
  • Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)

A co teď?

  • Vidíte se jako součást našeho týmu? Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka mám zájem.
  • Nezapomeňte prosím ke svému profesnímu CV přiložit i motivační dopis, ve kterém se nám blíže představíte a napíšete něco o Vás, co ze CV nevyčteme a co Vás přimělo odpovědět na náš inzerát.

Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:

Vybrat důvod Nechci uvést

Odpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.

Poslat známému