Tvoříme nový RETENČNÍ tým v innogy!
Hledáme nové kolegy do nově vznikajícího týmu – týmu retencí. Tvoje role bude spočívat v péči o zákazníky, kteří uvažují o odchodu od innogy ke konkurenci. Se zákazníky budeš po telefonu komunikovat a přesvědčovat, aby zůstali s námi. Navíc budeš zákazníkům prodávat další služby, které ulehčí jejich život s energiemi.
Pro muže i ženy Pro absolventy
Práce na plný úvazek
Práce na zkrácený úvazek
innogy Zákaznické služby
Plynární 420 / 3 - 70200 Ostrava Jak to máte daleko?
Tvoříme nový RETENČNÍ tým v innogy!
Hledáme nové kolegy do nově vznikajícího týmu – týmu retencí. Tvoje role bude spočívat v péči o zákazníky, kteří uvažují o odchodu od innogy ke konkurenci. Se zákazníky budeš po telefonu komunikovat a přesvědčovat, aby zůstali s námi. Navíc budeš zákazníkům prodávat další služby, které ulehčí jejich život s energiemi.
Hledáme nové kolegy do nově vznikajícího týmu – týmu retencí. Tvoje role bude spočívat v péči o zákazníky, kteří uvažují o odchodu od innogy ke konkurenci. Se zákazníky budeš po telefonu komunikovat a přesvědčovat, aby zůstali s námi. Navíc budeš zákazníkům prodávat další služby, které ulehčí jejich život s energiemi.
Kolik si od nás za měsíc odneseš?
- 26 800 Kč fixní mzda (kariérním meziročním posunem se můžeš dostat na 29 400 Kč)
- 8 000 Kč variabilní mzda, ovlivněna tvými výsledky (nejlepší z nás si odnáší i více jak 25 000 Kč)
- 2 000 Kč stravenkový paušál, 99 Kč za každý odpracovaný den
- 2 250 Kč v benefitních bodech, 27 000 Kč ročně (můžeš využít na dovolenou, multisportku či vzdělávání)
- Sečteno, podtrženo – 39 050 Kč měsíčně
Mimo mzdy si ještě odneseš:
- 25 dnů dovolené, k tomu 3-5 dnů osobního volna
- Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- Ranní směny 8-16 hod
- Home office po zaškolení
- Karierní posun (i náš ředitel začínal na pozici specialisty https://bit.ly/3DcRLJX)
Práce pouze 4 dny v týdnu?
- Může být! 😊
- Pokud si do čtvrtku splníš svůj prodejní plán, v pátek máš volno (které ti standartně zaplatíme)
Co u nás retenční specialista dělá?
- Telefonicky komunikuje se zákazníky, kteří chtějí od innogy odejít ke konkurenci
- Zákazníky opečovává a zachraňuje, přesvědčuje, aby u nás zůstali
- Prodává další produkty a služby, které zákazníkům usnadní „život“ – domácí asistence, pojištění a servis plynových spotřebičů
- Denně se setká s přibližně 40 hovory, jak odchozími, tak příchozími
Pojď pracovat s námi! Klikni na tlačítko „mám zájem“ a pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme a probereme více podrobností. Pokud ti něco není jasné, klidně zavolej náborářce Lucce na tel. číslo 602 769 712. Těšíme se!
Sdělte nám, prosím, důvod proč jste na pozici neodpověděl/a:
Vybrat důvod Nechci uvéstOdpovědi jsou anonymní a zaberou Vám asi 2 - 3 minuty. Děkujeme, innogy.