Specialista prodeje na pobočce - Plzeň - zástup za MD/RD
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Po celé České republice máme více než 40 poboček, které ročně navštíví přes 300 000 zákazníků. Těm chceme být blíže nejen našimi službami, ale hlavně osobním a individuálním přístupem. Víme, že například stěhování a s tím související přepis energií, změna ve smlouvě nebo dotaz na vyúčtování spotřeby nejsou jednoduchá záležitost, proto jsme tady my. Věříme v transparentnost, slušné chování a empatii – a takové lidi k sobě hledáme.
Místo výkonu práce:
- Plzeň
Termín nástupu:
- Čím dříve, tím lépe, ale rádi si na Vás počkáme :).
Proč zrovna k nám?
- Nehledáme pouhé zaměstnance. Hledáme komunikativní kolegy, kteří se nebojí výzev a chtějí být ve své práci aktivní a pomáhat našim zákazníkům s jejich požadavky.
- V innogy na vás čeká propracovaný systém vzdělávání, díky kterému se stanete expertem v oblasti energetiky a prodeje doplňkových služeb.
- A začínáme hned po vašem nástupu, kdy na Vás čeká 8 týdnů plně hrazeného školení, které probíhá v lokalitách Praha/Ostrava a částečně online přes Teams.
- V týdnech mezi jednotlivými školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Jakmile se zaškolíte, tak vám s plněním prodejních plánů rád pomůže váš garant a vedoucí.
- Je pro nás důležitá vzájemná důvěra a zázemí, mzdy vyplácíme na den přesně vždy 11. dne v měsíci.
- Své zkušenosti můžete uplatnit na více pobočkách, protože si v případě nemoci či dovolených rádi na blízkých pobočkách vypomáháme.
Co bude Vaším úkolem:
- Nabízet naše produkty a služby zákazníkům, kteří navštíví pobočku, s cílem dosáhnout našich ambiciózních, avšak realistických plánů.
- Budovat pevné vztahy se stávajícími zákazníky a aktivně hledat nové příležitosti. Efektivně využívat našeho CRM systému pro správu vztahů se zákazníky.
- Řešit individuální požadavky zákazníků a pečlivě je zaznamenávat do našich systémů.
- Pravidelně oslovovat zákazníky s našimi nabídkami produktů a služeb.
- Sdílet nápady a zkušenosti s týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí.
Jak si Vás představujeme?
- Máte maturitní vysvědčení.
- Zkušenost s prodejem je pro Vás (i pro nás) velkou výhodou.
- Umíte výborně komunikovat.
- Máte výbornou znalost českého jazyka - jste rodilý mluvčí.
Co od nás můžete čekat?
- 26 000 Kč fixní mzdu.
- Kvalitativní část bonusu činí 15% (3 900,-) z vašeho fixu a jde především o bezchybné zpracování požadavků zákazníků.
- Prodejní část bonusu je za uzavřené smlouvy- naši prodejci si v průměru odnášejí 5 000 měsíčně.
- 2 320 Kč stravenkový paušál, 116 Kč za každý odpracovaný den.
- 2 250 Kč v benefitních bodech, 27 000 Kč ročně (můžete využít na dovolenou, multisportku či vzdělávání).
- Sečteno, podtrženo – 39 470 Kč.
Co Vás určitě potěší?
- 27.000 Kč ročně, které můžete využít v našem benefitním portálu, např. na svou dovolenou, Multisport kartu, penzijní a životní pojištění atd.
- Zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodiny denně, a to podle otevírací doby pobočky (pondělí, středa: 8:00 – 17:30, úterý, čtvrtek 8:00 – 16:30, pátek 8:00 – 15:00)
- 25 dní dovolené a až 5 dní plně hrazeného osobního volna.
- Vypracovaný rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se více než třetina vedoucích vypracovala z pozice specialisty.
- Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
Kde nás najdete?
- Sídlíme na Šafaříkových sadech 2455/5.