Teamleader reklamací a stížností - Ostrava
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Popis profese:
Místo výkonu práce: Ostrava
Termín nástupu: 2.5.2024 nebo dohodou
Náplň práce:
- vedení specializovaného týmu cca 10 zaměstnanců (backoffice)
- zodpovědnost za výsledky týmu – kvalita zpracování a dodržování lhůt
- motivace a rozvoj zaměstnanců, hodnocení výkonu
- personální agenda
- spolupráce napříč útvary společnosti, účast v projektech innogy
Profesní a osobní předpoklady:
- SŠ/VŠ vzdělání
- přirozená autorita a rozhodovací schopnosti
- analytické a logické myšlení, ochota k dalšímu vzdělávání
- zkušenost s vedením týmu výhodou
- prozákaznický přístup
- znalost energetické problematiky výhodou
- velmi dobrá znalost MS Office (SAP IS-U / SAP CRM výhodou)
Nabízíme:
- zázemí stabilní a mezinárodní společnosti
- zajímavou práci v příjemném a přátelském prostředí
- zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
- 45 dní volna (25 dní dovolení, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době)
- balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění
- stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč za každou odpracovanou směnu
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, v případě dobrých pracovních výsledků, možnost pokračování.
Kontakt
innogy Česká republika a.s.
Lenka Mrkvová
tel.č. 602 578 366