Teamleader reklamací a stížností - Ostrava

Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
- Ostrava
Jak to máte daleko?

Popis profese:

Místo výkonu práce: Ostrava

Termín nástupu: 2.5.2024 nebo dohodou

Náplň práce:

  • vedení specializovaného týmu cca 10 zaměstnanců (backoffice)
  • zodpovědnost za výsledky týmu – kvalita zpracování a dodržování lhůt
  • motivace a rozvoj zaměstnanců, hodnocení výkonu
  • personální agenda
  • spolupráce napříč útvary společnosti, účast v projektech innogy


Profesní a osobní předpoklady:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • přirozená autorita a rozhodovací schopnosti
  • analytické a logické myšlení, ochota k dalšímu vzdělávání
  • zkušenost s vedením týmu výhodou
  • prozákaznický přístup
  • znalost energetické problematiky výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office (SAP IS-U / SAP CRM výhodou)

Nabízíme:

  • zázemí stabilní a mezinárodní společnosti
  • zajímavou práci v příjemném a přátelském prostředí
  • zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
  • 45 dní volna (25 dní dovolení, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době)
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění
  • stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč za každou odpracovanou směnu
  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, v případě dobrých pracovních výsledků, možnost pokračování.

Kontakt
innogy Česká republika a.s.
Lenka Mrkvová
tel.č. 602 578 366

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 116 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích