Specialista komplexních požadavků-Ostrava
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Místo výkonu práce: Ostrava
Úsek: Reklamací a požadavků
Termín nástupu: 2.5.2024 nebo dohodou
Náplň práce:
- telefonická, písemná a e-mailová komunikace se zákazníky s i bez individuální obsluhy
- individuální obsluha zákazníka bez prodeje
- administrace požadavků do zákaznického systému
- obsluha příchozí telefonní linky, odchozí tel. hovory
- komunikace a spolupráce s útvary v rámci společnosti innogy
Profesní předpoklady:
- SŠ vzdělání s maturitou
- minimálně 1 rok praxe v oblasti administrativy
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu výhodou
- velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
- znalost SAP IS-U, CRM výhodou
Osobnostní předpoklady:
- pro-zákaznický přístup
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, preciznost, vytrvalost
- týmový hráč
- ochota přijímat změny
- výborná písemná komunikace
- analytické a logické myšlení, schopnost vidět věci v souvislostech
Nabízíme:
- zázemí stabilní a mezinárodní společnosti
- zajímavou práci v příjemném a přátelském prostředí
- zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
- 45 dní volna (25 dní dovolení, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době)
- balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění
- stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč za každou odpracovanou směnu
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok možností prodloužení.
Kontakt:
Mrkvová Lenka
tel.č. 602 578 366