Specialista reportingu
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Pracuješ rád/a s MS Excel a baví Tě práce s velkými objemy dat, stavba reportů a jejich automatizace? Jsi precizní a máš rád/a ve věcech systém a pořádek? Rád/a analyzuješ, inovuješ a posouváš věci kupředu? V tom případě pojď pracovat s námi! Hledáme posilu do týmu Operativního reportingu innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Co je náplní práce?
- příprava reportů pro Kontaktní centrum innogy (KC)
- měsíční vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonnosti operátorů KC
- správa, optimalizace a ranní aktualizace stávajících reportů
- tvorba nových reportů
- zpracování jednorázových datových analýz pro vedení KC
Co očekáváme?
- SŠ/VŠ
- analytické a logické myšlení
- přesnost a pečlivost
- nadstandardní znalost MS Excel, zejména
- tvorba a úpravy kontingenčních tabulek (vč. průřezů, časových os)
- vyhledávací, logické a textové funkce (např. SVYHLEDAT, KDYŽ, atd.)
- práce s datumem a časem
- podmíněné formátování
- znalost tvorby reportů v PowerBI a znalost doplňků PowerQuery a PowerPivot velkou výhodou, nikoliv však podmínkou
- znalost VBA (makra) výhodou, nikoliv podmínkou
Co nabízíme?
- možnost spolupodílet se na zavádění novinek v oblasti zpracování dat
- mladý a dynamický pracovní kolektiv
- příležitost k osobnímu i profesnímu růstu a seberealizaci
- 25 dnů dovolené, k tomu až 5 dnů osobního volna a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hod/týden
- 27 000 Kč v benefitním portále na volnočasové aktivity či osobní rozvoj
- Stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/ odpracovaný den
- služební mobilní telefon, tarif a notebook
- možnost částečné práce z domova (home office)
- zástup za MD/RD
A co teď?
Zaujala tě naše nabídka a chceš se stát součástí týmu? Pošli nám životopis prostřednictvím tlačítka "Poslat CV". V případě doplňujících dotazů kontaktuj Veroniku na tel. čísle 735 156 503.