Specialista prodeje na pobočce - Zlín
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Po celé České republice máme více než 40 poboček, které ročně navštíví přes 300 000 zákazníků. Těm chceme být blíže nejen našimi službami, ale hlavně osobním a individuálním přístupem. Víme, že například stěhování a s tím související přepis energií, změna ve smlouvě nebo dotaz na vyúčtování spotřeby nejsou jednoduchá záležitost, proto jsme tady my. Věříme v transparentnost, slušné chování a empatii – a takové lidi k sobě hledáme.
Místo výkonu práce: Zlín
Termín nástupu: Dohodou
Proč zrovna k nám?
- Nehledáme pouhé zaměstnance. Hledáme komunikativní kolegy, kteří se nebojí výzev a chtějí být ve své práci aktivní a pomáhat našim zákazníkům s jejich požadavky.
- V innogy na vás čeká propracovaný systém vzdělávání, díky kterému se stanete expertem v oblasti energetiky a prodeje doplňkových služeb.
- A začínáme hned po vašem nástupu, kdy na vás čeká 8 týdnů plně hrazeného školení, které probíhá v Praze nebo v Ostravě a částečně přes Teams. V týdnech mezi jednotlivými školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Jakmile se zaškolíte, tak vám s plněním prodejních plánů rád pomůže váš garant a vedoucí.
- Je pro nás důležitá vzájemná důvěra a zázemí, mzdu budete mít na účtu vždy 11. den v měsíci.
Co bude Vaším úkolem:
- Nabízet naše produkty a služby zákazníkům, kteří navštíví pobočku, s cílem dosáhnout našich ambiciózních, avšak realistických plánů.
- Budovat pevné vztahy se stávajícími zákazníky a aktivně hledat nové příležitosti. Efektivně využívat našeho CRM systému pro správu vztahů se zákazníky.
- Řešit individuální požadavky zákazníků s našimi nabídkami produktů a služeb.
- Sdílet nápady a zkušenosti s týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí.
Jak si Vás představujeme:
- Zkušenost s prodejem je pro Vás (i pro nás) velkou výhodou.
- Umíte výborně komunikovat.
- Máte výbornou znalost českého jazyka.
Co od nás můžete čekat?
- Fixní mzda 26 000 Kč.
- Další úpravu mzdy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících práce u společnosti).
- Bonusovou složku, kde v jedné části hodnotíme kvalitu odvedené práce a v druhé prodeje.
- Kvalitativní část bonusu činí 15% (3.900 Kč) z vašeho fixu a jde především o bezchybné zpracování požadavků zákazníků.
- Prodejní část bonusu je za uzavřené smlouvy a interní soutěže, v průměru si naši prodejci odnášejí 5-10 tis. měsíčně.
- Na začátek smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Co vás určitě potěší kromě fajn kolektivu?
🍔Stravenkový paušál, kdy za 1 odpracovanou směnu o délce alespoň 3 hodin dostanete 116 Kč v čistém.
⏰Zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodin denně.
🌴25 dní dovolené, 5 dní osobního volna
📚Vypracovaný rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se více než třetina vedoucích vypracovala z pozice specialisty.
💡Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
💰27 000 Kč, které můžete využít v našem benefitním portálu, např. na svou dovolenou, Multisport kartu, penzijní a životní pojištění, sport, divadlo, jazyky, nákup knih a spoustu dalšího.
📍Jsme ve Zlíně, ul.Vodní 4067
Kontakt: Mrkvová Lenka, tel.č. 602578366