Specialista zákaznické podpory u Férového zaměstnavatele 2024!
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Férovost, stabilita, jistota zaměstnání, příjemné pracovní prostředí, možnost učit se novým věcem…toho si nejvíce naši současní zaměstnanci na práci v innogy cení. A i proto jsme letos potřetí získali ocenění „Férový zaměstnavatel“. Pracuj i ty pro férového zaměstnavatele!
Co práce obnáší?
- Péče o zákazníky: každý den řešíme cca 40 požadavků zákazníků, kteří zavolají na naši bezplatnou linku Mohou mít problém například s platbou, chtějí si změnit zálohy nebo třeba nebudou rozumět údaji na faktuře
- Prodej služeb innogy: jakmile vyřešíme problém, zákazníkovi chceme i něco dalšího doprodat. Pokud od nás odebírá pouze zemní plyn, nabídneme a doprodáme elektřinu a doplňkové služby
- Pracovní doba: budeš pracovat 7,5 hodiny denně (plus půl hoďka na oběd), především od pondělí do pátku, mezi 7:00 – 20:00. Jedenkrát měsíčně na tebe vyjde i pracovní sobota nebo neděle
Co za to?
- Fixní část mzdy: 26 100 Kč nebo 27 800 Kč (bez zkušeností nebo zkušenostmi)
- Variabilní část mzdy: každý specialista má nastavený prodejní plán a další kritéria, jako např. průměrná délka hovoru, nabídkovost…. Pokud je všechny splníš, dostáváš 15 % navíc (3 915 Kč nebo 4 170 Kč). Pokud se ti ale plány nepodaří naplnit, neznamená to, že nedostaneš nic
- Provize: za každý prodaný produkt dostáváš další peníze navíc
Není to jen o mzdě:
- Benefitní portál: ročně od innogy dostaneš 27 000 Kč. Ty můžeš použít třeba na letní dovolenou, prodloužený víkend přes Slevomat, nákupy v lékárně, anebo jako příspěvek na penzijko nebo DIP
- Stravenkový paušál: každý měsíc dostaneš do výplaty 116 Kč za každý odpracovaný den – tj. cca 2 320 Kč měsíčně
- Zaměstnanecký produkt: buď náš zaměstnanec a ušetříš na elektřině i plynu
- Dovolená: 30 dnů (25 standartní dovolená, k tomu 3-5 dnů osobního volna)
Kde budeš pracovat?
- Kontaktní centrum innogy: pracujeme ve velkém otevřeném prostoru, cca 200 zaměstnanců
- Prodejní a servisní tým: budeš součástí prodejního týmu, kterých máme v Ostravě celkem 5
- Vedoucí: tvůj vedoucí bude Ester, Dáša, Jana, Stáňa nebo Zuzka. Kdo z nich přesně, se dozvíš na pohovoru, na kterém se se svou budoucí šéfkou potkáš
Jak probíhá VŘ?
- Telefonický nebo chatbot pohovor: nejprve si ověříme základní informace – jak komunikuješ, jestli ti vyhovuje pracovní doba a další
- Osobní pohovor: potkáš se s vedoucí týmu a HR specialistkou. Provedeme tě prostory Kontaktního centra a poslechneš si pár reálných hovorů. Zároveň se doptáme na další informace a jeden modelový fiktivní hovor si společně vyzkoušíme
- A to je vše 😊