IT Teamleader – B2B CRM & REM Applications
innogy Česká republika, a.s.
innogy Česká republika, a.s.
Do našeho IT týmu hledáme zkušeného kolegu na pozici Teamleadera. 🖥️ Vaším hlavním úkolem bude vedení nového 4-5členného týmu zaměřeného na provoz a rozvoj aplikací v oblasti B2B CRM a řešení pro obchodování na energetickém trhu (Retail Energy Management / REM). Tato role nabízí jedinečnou příležitost podílet se na budování nového týmu IT specialistů a zároveň aktivně přispívat do projektů v dynamickém prostředí české energetiky ⚡, kde jsme jedním z lídrů na trhu.
Pozice IT Teamleadera je v innogy chápána velmi komplexně, vyžaduje technické i organizační schopnosti, ale také nabízí velký prostor pro osobní a profesní růst. 🚀
Místo výkonu práce:
📍Praha nebo Ostrava.
Termín nástupu:
📅 Dle dohody.
Co bude Vaší náplní práce?
- Sestavení a vedení týmu odpovědného za provoz a rozvoj aplikací v oblasti B2B CRM a REM, řešení pro obchodování na energetickém trhu.
- Vedení, motivace a rozvoj týmu IT specialistů, včetně rolí jako architekt, analytik, konzultant a administrátor.
- Zajištění hladkého provozu aplikací, řešení incidentů a problémů ve spolupráci s interními i externími partnery.
- Řízení vztahů s externími partnery, zaměření na kvalitu služeb a obchodní podmínky.
- Řízení vývoje a architektury aplikací, tvorba a řízení vývojové roadmapy ve spolupráci s klíčovými business stakeholdery.
- Úzká spolupráce a komunikace s dalšími interními partnery v rámci innogy IT, business kolegy i jinými odděleními (nákup, controlling, security, HR).
- Správa svěřených IT služeb pro interní zákazníky s důrazem na kvalitu, finance, infrastrukturu a kontinuální zlepšování. 📈
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně 5 let zkušeností s vedením IT týmů a řízením IT služeb nebo projektů v komplexním enterprise prostředí.
- Výborná orientace v business procesech B2B CRM, znalost českého energetického trhu a procesů v energetice je velkou výhodou.
- Schopnost vést a motivovat tým, udržovat pozitivní pracovní atmosféru a zvládat i náročné situace.
- Výborné organizační a komunikační dovednosti, silný smysl pro zodpovědnost za tým a jeho výkon.
- Zkušenosti s bezpečným provozem aplikací a všemi souvisejícími oblastmi (uživatelská podpora, monitoring, bezpečnost, infrastruktura, release management).
- Znalost vývoje aplikací, návrhu databázových řešení a základních architektonických a integračních vzorů.
- Silná orientace v technologiích, zkušenosti s platformou SAP a cloudovými službami (AWS, MS Power Platform) jsou výhodou.
- Zkušenosti s řízením a plánováním investičních i provozních nákladů, pochopení procesů nákupu IT služeb.
- Jazykové dovednosti: Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, dobrá znalost angličtiny.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracujeme jak s nejnovějšími technologiemi od AWS, SAP, Microsoft, Cisco a dalších velkých hráčů, tak využíváme open source nástroje, kde to dává smysl. 🛠️
- Fungujeme v neformálním a přátelském prostředí. Týmy jak na straně IT, tak na straně business jsou plné zkušených profesionálů. 🤝
- Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (sport, kultura, jazykové kurzy, cestování, pojištění a další).
- 25 dnů dovolené + 3 až 5 dnů osobního volna. 🌴
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (116 Kč za odpracovaný den, tj. cca 2 320 Kč měsíčně).
- Flexibilní pracovní doba zkrácená na 7,5 hodiny denně a možnost práce z domova (home office). 🏠