Asistent/ka člena statutárního orgánu

Pozice vhodná pro muže i ženy
Pozice vhodná pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.
Limuzská 3135/12 - 10000 Praha
Jak to máte daleko?

Náplň práce:

  • koordinace denního chodu kanceláře člena statutárního orgánu
  • vyřizování přijaté a odeslané pošty
  • administrativní podpora kolegů, komunikace napříč odděleními
  • organizace schůzek včetně přípravy zasedacích místností (IT zařízení, video/telekonference, objednávka občerstvení)
  • zápisy z pravidelných porad managementu
  • organizace výjezdních zasedání, akcí
  • zajišťování služebních cest tuzemských i zahraničních, jejich následné vyúčtování
  • práce se systémem SAP, zejména v rovině zadávání a schvalování
  • objednávání kancelářských potřeb, vizitek, razítek

Profesní předpoklady:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • znalost AJ nejméně na úrovni B2 dle SERR
  • dobrá znalost MS Office (PowerPoint, Word, Excel, OneNote, Teams)
  • dobrá znalost SAP

Osobnostní předpoklady:

  • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • mlčenlivost; schopnost pracovat s důvěrnými dokumenty a informacemi
  • časová flexibilita, proaktivní přístup a samostatnost
  • pozitivně orientovaný servisní přístup směrem k interním a externím partnerům
  • přátelské vystupování a kolegialita

Nabízíme:

  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/odpracovaný den a jídelnu na pracovišti
  • pravidelné sportovní, kulturní a společenské akce
  • pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možnosti prodloužení
  • mzdu složenou z fixní a variabilní části

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete své CV prostřednictvím odkazu níže. V případě doplňujících dotazů se prosím obraťte na Recruitment specialistku Veroniku Křížkovou, na tel. číslo 735 156 503.

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 116 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích