Relationship manažer pro firemní zákazníky-realitní kanceláře-Brno, Ostrava
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Snažíme se neustále zdokonalovat péči o naše zákazníky. Do týmu hledáme posilu, jejíž hlavní náplní práce bude akvizice nových partnerů a péče a rozvoj spolupráce se stávajícími externími partnery z řad realitních kanceláří a developerů. Tyto partnery budete propojovat s pobočkami innogy.
Útvar: Rozvoj obchodních vztahů, Zákaznická centra
Místo výkonu práce: Brno, Ostrava
Termín nástupu: 2.12.2024, případně dohodou
Náplň práce:
- Budete samostatně vyhledávat a získávat nové firemní zákazníky z řad realitních kanceláří a developerů pro spolupráci.
- Budete pečovat o stávající portfolio firemních zákazníků z řad realitních kanceláří a developerů.
- Budete komunikovat s řediteli, realitními makléři, asistentkami a dalšími zaměstnanci těchto firemních zákazníků, školit je, zajišťovat smluvní vztah s těmito partnery a propojovat je se Zákaznickými centry innogy po celé ČR.
- Stejně tak budete v časté interakci s manažery a kolegy z našich Zákaznických center innogy, jež budete podporovat při jejich kooperaci s firemními zákazníky.
- Celkově budete pečovat o spolupráci tak, aby vše fungovalo hladce a innogy tak získávalo další koncové zákazníky na odběr energií.
- Telefonická a zejména osobní komunikace s firemními zákazníky a s kolegy z innogy zákaznických center, péče, vyhledávání a vyjednávání budou Vaší hlavní pracovní náplní. Mnoho času strávíte za volantem a najedete spousty kilometrů.
- Součástí Vaší práce bude také administrativa kolem zahájení a změn smluv, budete se podílet i na nastavování a úpravě procesů kolem těchto spoluprací. Budete také reportovat o průběhu a výsledcích své činnosti a budete koordinovat s relevantními kolegy své další kroky.
Profesní předpoklady:
- středoškolské vzdělání
- 2-3 roky praxe ze zákaznického servisu či obchodního oddělení
- řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
- uživatelská znalost balíčku MS Office
Osobnostní předpoklady:
- Hledáme empatickou kolegyni/kolegu, která/ý umí zvolit ta správná slova a argumenty v osobní, telefonické i emailové komunikaci – a to jak s manažery firem a jejich zaměstnanci, tak i s interními kolegy z různých oddělení.
- Těšíme se na někoho, koho komunikace s lidmi vyloženě baví a kdo chce spolu s námi usilovat o to, aby firemní zákazníci i koncoví klienti byli s našimi službami maximálně spokojeni. Chce se věnovat obchodní činnosti a nebojí se prodejních cílů, chce se učit nové věci, je otevřený a férový.
- Je třeba být pracovitý a samostatný, protože obchodní výsledky samy z nebe nespadnou, a současně si být vědom toho, že úspěch se dostaví jen tehdy, když bude spolupráce jak navenek, tak i interně fungovat hladce po všech stránkách.
- Firemní zákazníci se nacházejí po celé ČR, ale vy budete mít na starost Severní a Jižní Moravu.
Nabízíme:
- Zázemí stabilní a mezinárodní společnosti.
- Zajímavou práci v příjemném a přátelském prostředí.
- Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
- 25 dní dovolení, 5 dní osobního volna
- Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění.
- Stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč za každou odpracovanou směnu.
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
Kontakt: Mrkvová Lenka, tel.č. 602578366