Specialista podpory a koordinace na úseku Fakturace-Ostrava
Zajímavé pracovní projekty, rotace nebo přesah do ostatních týmů. Na innogy mě baví flexibilita, péče o zaměstnance a možnost rozvíjet se.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Místo výkonu práce: Ostrava
Termín nástupu: leden 2025
Jaká bude vaše role?
- Aktivní účast na klíčových projektech a poskytování odborné podpory týmu.
- Zodpovědnost za kontrolu fakturace v oblasti zemního plynu, elektřiny a nekomodit.
- Identifikace a řízení rizik spojených s kontrolními procesy a návrhy na jejich zlepšení.
- Organizace a koordinace testovacích procesů, včetně přípravy reportů a analýz.
- Řešení nestandardních situací a specifických požadavků v rámci provozu.
- Pravidelný monitoring a vyhodnocování efektivity kontrolních mechanismů.
Co potřebujete k úspěchu?
- Ukončené SŠ/VŠ vzdělání.
- Výbornou znalost MS Office.
- Znalost systému SAP IS-U výhodou.
- Zkušenost s finančním řízením a plánováním.
- Orientace v energetickém sektoru výhodou.
- Znalost angličtiny výhodou.
- Praktické zkušenosti v IT jsou plus.
Jaké vlastnosti u vás oceníme?
- Samostatnost a proaktivní přístup.
- Silné logické myšlení.
- Výborné komunikační, organizační a analytické schopnosti.
- Pečlivost a smysl pro zodpovědnost.
- Flexibilitu a pozitivní přístup ke změnám.
Nabízíme:
- Zázemí stabilní a mezinárodní společnosti.
- Zajímavou práci v příjemném a přátelském prostředí.
- Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
- 25 dní dovolení, 5 dní osobního volna
- Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění.
- Stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč za každou odpracovanou směnu.
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.