
Pomáhej zákazníkům s přepisem komodit a objevuj nové příležitosti v prodeji!
Péče o zaměstnance je v innogy nadstandardní. Zkrácená pracovní doba, benefity, každoroční navýšení mezd, kariérní růst, zajímavé projekty. Nikde jinde bych to nenašla.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Do našeho týmu hledáme zkušeného profesionála, kterému péče o zákazníky dělá radost, baví ho řešit i složitější situace a zvládání obchodních cílů bere jako samozřejmou součást své práce.
Co tě u nás čeká?
- Pokročilá péče o zákazníky: denně budeš v telefonickém i emailovém kontaktu s klienty, kteří ocení tvé odborné znalosti a schopnost efektivně a profesionálně komunikovat. Pomůžeš jim vyřešit jejich požadavky týkající se přepisu odběrného místa v případě například stěhování, změny nájemce nebo prodeji či koupě nemovitosti.
- Prodej s přidanou hodnotou: po vyřešení zákazníkova požadavku nabídneš další služby a produkty na míru. Tvé dovednosti v argumentaci a schopnost „mluvit jazykem zákazníka“ ti pomohou uzavírat vzájemně výhodné obchody.
- Náročné situace? Žádný problém: jako seniorní specialista zvládáš i složitější hovory a dokážeš s klidem a profesionalitou vyřešit složitější požadavky zákazníků.
- Sdílení zkušeností: budeš inspirací pro ostatní kolegy – sdílení osvědčených postupů a mentoring méně zkušených členů týmu bude součástí tvé role.
Co očekáváme?
- Pokročilé komunikační dovednosti: nejenže nasloucháš a rozumíš potřebám zákazníka, ale také dokážeš efektivně argumentovat, jednat asertivně a posouvat každou situaci k úspěšnému výsledku.
- Organizace a zodpovědnost: umíš si zorganizovat věci a umíš si stanovit priority. Sebereflexe a ochota pracovat na svém rozvoji jsou u tebe samozřejmostí.
- Odolnost vůči tlaku: náročné situace tě neodradí – zachováváš si pozitivní přístup a hledáš řešení ke spokojenosti zákazníka i společnosti.
- Spolehlivost a ochotu učit se: zkušenosti jsou vítané, ale nejsou vůbec podmínkou – důležitá je tvá spolehlivost, chuť pracovat a nebát se učit nové věci. Vše potřebné naučíme, stačí otevřenost a zájem o zákaznickou komunikaci.
Co nabízíme?
- Finanční ohodnocení: fixní a variabilní složka mzdy, společně s provizemi za uskutečněné prodeje.
- Široký balíček benefitů: 30 000 Kč ročně na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění. Zaměstnanecké slevy na energie a produkty innogy.
- Více volna a pohody: 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc. Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Propracovaný systém vzdělávání: ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky
- Flexibilita: po zaškolení možnost částečné práce z domova. Směny v délce 7,5 hodiny v rozmezí 7:45–17:00, víkendy a svátky máme volné.
- Rychlý kariérní růst: u nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
Kde budeš pracovat?
V moderním kontaktním centru v Ostravě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how.
Jak se přihlásit?
Chceš se stát odborníkem v kontaktním centru a zanechat stopu v innogy? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Dominice na číslo 703 197 108.