
Specialista přepisového týmu: Staň se součástí callcentra innogy!
Péče o zaměstnance je v innogy nadstandardní. Zkrácená pracovní doba, benefity, každoroční navýšení mezd, kariérní růst, zajímavé projekty. Nikde jinde bych to nenašla.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Do našeho týmu hledáme novou posilu, která ráda komunikuje se zákazníky, naslouchá jim, pomáhá řešit situace, profesionální vystupování je jí vlastní a plnění obchodních plánů a cílů je pro ni motivací.
Co tě u nás čeká?
- Budeš primárně odbavovat příchozí zákaznickou linku. Zákazníci se na tebe budou telefonicky obracet kvůli přepisu odběrného místa nebo adresy odběru elektřiny či plynu.
- Péčí o zákazníka však hovor nekončí, důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu nebo elektřiny, dále pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence.
- Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách.
Co ti nabízíme?
- Fixní část mzdy 27 200,-, variabilní složku 15% při 100% plnění plánů, provize za uskutečněné prodeje.
- 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
- Zaměstnanecké slevy na energie.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky
- Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
- Směny v délce 7,5 hod od pondělí do pátku v rozmezí 7:45 h až 17 h. Víkendy máme volné!
- U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
Co od tebe očekáváme?
- Pokročilé komunikační dovednosti: nejenže nasloucháš a rozumíš potřebám zákazníka, ale také dokážeš efektivně argumentovat, jednat asertivně a posouvat každou situaci k úspěšnému výsledku.
- Organizace a zodpovědnost: umíš si zorganizovat věci a umíš si stanovit priority. Sebereflexe a ochota pracovat na svém rozvoji jsou u tebe samozřejmostí.
- Odolnost vůči tlaku: náročné situace tě neodradí – zachováváš si pozitivní přístup a hledáš řešení ke spokojenosti zákazníka i společnosti.
- Spolehlivost a ochotu učit se: zkušenosti jsou vítané, ale nejsou vůbec podmínkou – důležitá je tvá spolehlivost, chuť pracovat a nebát se učit nové věci. Vše potřebné naučíme, stačí otevřenost a zájem o zákaznickou komunikaci.
Kde budeš pracovat?
V moderním kontaktním centru v Ostravě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
- Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností
- Výběrové řízení v Ostravě – osobní rozhovor a modelové situace
- Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu
Zaujala tě pozice? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Dominice na číslo 703 197 108.