
Energetický konzultant a prodejce na pobočce - Brno
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Společnost innogy Zákaznické služby pečuje o 1,7 milionu zákazníků v České republice, a to i prostřednictvím sítě více než 40 zákaznických center. Na našich pobočkách poskytujeme profesionální péči v oblasti energií. Přidejte se k týmu specialistů, kteří denně pomáhají zákazníkům najít ta nejlepší řešení pro jejich potřeby.
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: Dohodou
Co Vás čeká?
-
Komplexní péče o zákazníky: budete kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří přicházejí řešit širokou škálu požadavků na naši pobočku – od úpravy smluv, přes vyúčtování, až po přepis odběrného místa
-
Prodej a poradenství: díky Vašim znalostem a dovednostem navrhnete zákazníkům produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám (např. elektřinu, zemní plyn, servis plynových spotřebičů, pojištění domácnosti či domácí asistenci)
-
Efektivní řešení situací: jako profesionál si hravě poradíte i s náročnějšími dotazy a situacemi
-
Práce s CRM a dalšími systémy: efektivně využijete náš CRM systém a zajistíte tak bezchybné zpracování zákaznických požadavků
-
Týmová spolupráce: budete sdílet nápady a zkušenosti se svým týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí
Co od Vás očekáváme?
-
Výborné komunikační a analytické schopnosti: umění naslouchat zákazníkům, porozumění jejich potřebám a poskytování srozumitelné informace, zároveň dokázat analyzovat situace, rychle vyhodnocovat klíčové informace a navrhovat efektivní řešení.
-
Odbornost a touhu po rozvoji: zájem proniknout do oblasti energetiky a udržovat si přehled o novinkách a trendech
-
Odolnost, empatii a flexibilitu: poradit si i s náročnými situacemi a zákazníky, a zároveň se umět přizpůsobit různorodým úkolům
-
Zodpovědný přístup: dokázat si zorganizovat práci, efektivně zvládat více úkolů najednou a nebát se výzev
-
Prodejní drive a motivaci: přirozenou motivaci hledat cesty k prodeji, ochotu oslovovat zákazníky s řešením na míru a radost z ovlivnění své mzdy díky dosaženým výsledkům
Co Vám nabízíme?
-
Motivační finanční ohodnocení: fixní mzda s možnosti úpravy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících) a bonusová složka založena na kvalitě odvedené práce a prodejních výsledcích.
-
Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
-
Atraktivní benefity:
-
Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně)
-
Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.
-
Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
-
45 dní volna ročně díky zkrácené pracovní doby a 30 dnům dovolená a osobního volna
-
Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance
-
Rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se naši specialisté posouvají na pozice vedoucích
-
Pracovní dobu: 37,5 hodin týdně v otevíracích hodinách zákaznického centra - po a st 8-17 hodin, út, čt 8-16 hodin, pá 8-15 hodin.
Staňte se součástí našeho týmu!
Zaujala Vás tato nabídka? Nečekejte a přihlaste se. Stačí nám poslat Váš životopis, případně pár slov o sobě.
Radí se s Vámi spojíme a povíme si více.
Kontakt: Mrkvová Lenka, tel.č. 602578366