
Interní kouč
Péče o zaměstnance je v innogy nadstandardní. Zkrácená pracovní doba, benefity, každoroční navýšení mezd, kariérní růst, zajímavé projekty. Nikde jinde bych to nenašla.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Tým Akademie ve společnosti innogy Zákaznické služby hledá kolegu či kolegyni, který/á bude rozvíjet dovednosti specialistů zákaznického servisu a jejich manažerů. Specialisté na call centru i zákaznických pobočkách jsou v každodenním kontaktu se zákazníky – řeší jejich požadavky a zároveň prodávají naše produkty a služby. Aby v tom byli úspěšní, potřebují silné komunikační, prodejní a zákaznické dovednosti, zatímco jejich manažeři se zaměřují na leadership, koučink a řízení výkonu týmu.
Co bude Vaší náplní práce?
🔹 Školení nováčků – zaměření na prodejní a komunikační dovednosti
🔹 Podpora specialistů v praxi – individuální zpětná vazba k reálným situacím na pobočce či callcentru
🔹 Rozvoj manažerů – podpora v koučování, zpětné vazbě a vedení týmu
🔹 Tvorba školicích materiálů pro workshopy a tréninky
🔹 Cestování po celé ČR – podpora týmů na různých pobočkách
🔹 Práce s interním CRM systémem
Co od Vás očekáváme?
✅ Zkušenosti v zákaznickém servisu a prodeji
✅ Ochotu učit se nové věci – lektorské zkušenosti výhodou, ale ne podmínkou
✅ Schopnost přijímat zpětnou vazbu a vysokou míru sebereflexe
✅ Flexibilitu a ochotu cestovat – „základna“ se sice nachází v Ostravě, ale není podmínkou mít bydliště v okolí (naši kouči pocházejí z různých koutů ČR)
Co Vám nabízíme?
✨ Fixní a variabilní část mzdy, která hodnotí Vámi odvedenou práci
✨ Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč na celý rok (Multisport karta, cestování, spoření…)
✨ Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den
✨ 25 dní dovolené a dalších 3-5 dnů osobního volna navíc
✨ Home office cca jedenkrát týdně (pro admin část práce koučů)
✨ Služební notebook a telefon, k dispozici služební auto pro pracovní cesty
✨ Podporu zkušeného týmu a prostor pro růst
✨ Pro tuto chvíli práci na dobu určitou na cca 3 roky (navýšení kapacit týmu z důvodu interního projektu)
S kým budete spolupracovat?
👥 Tým interních koučů – skupina 6 zkušených kolegů, kteří se specializují na rozvoj specialistů a manažerů zákaznických služeb
👩💼 Teamleaderka Lucka – zajišťuje podporu týmu, koordinuje aktivity a pomáhá koučům v jejich profesním růstu
🤝 Sdílení know-how – spolupracujeme, inspirujeme se navzájem a hledáme nové způsoby, jak efektivně rozvíjet naše kolegy
🏆 Otevřené a přátelské prostředí – spoléháme na týmovou spolupráci, vzájemnou podporu a možnosti dalšího vzdělávání
Jak bude probíhat výběrové řízení?
📞 Telefonický rozhovor s recruiterkou – ověření základních informací a zkušeností
📍 Assessment centrum v Ostravě – praktické úkoly a modelové situace
👥 Setkání s týmem koučů – vzájemné poznání a diskuse o očekáváních
✅ Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu
Zaujala vás tato příležitost? Přihlaste se a staňte se součástí týmu, který rozvíjí ty nejlepší!
V případě doplňujících dotazů kontaktujte recruiterku Veroniku 📞 735 156 503.