Interní kouč

Péče o zaměstnance je v innogy nadstandardní. Zkrácená pracovní doba, benefity, každoroční navýšení mezd, kariérní růst, zajímavé projekty. Nikde jinde bych to nenašla.
Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
- Ostrava
Jak to máte daleko?

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
- Brno
Jak to máte daleko?

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
- Praha
Jak to máte daleko?
Tým Akademie ve společnosti innogy Zákaznické služby hledá kolegu či kolegyni, který/á bude rozvíjet dovednosti specialistů zákaznického servisu a jejich manažerů. Specialisté na call centru i zákaznických pobočkách jsou v každodenním kontaktu se zákazníky – řeší jejich požadavky a zároveň prodávají naše produkty a služby. Aby v tom byli úspěšní, potřebují silné komunikační, prodejní a zákaznické dovednosti, zatímco jejich manažeři se zaměřují na leadership, koučink a řízení výkonu týmu.

Co bude Vaší náplní práce?

🔹 Školení nováčků – zaměření na prodejní a komunikační dovednosti

🔹 Podpora specialistů v praxi – individuální zpětná vazba k reálným situacím na pobočce či callcentru

🔹 Rozvoj manažerů – podpora v koučování, zpětné vazbě a vedení týmu

🔹 Tvorba školicích materiálů pro workshopy a tréninky

🔹 Cestování po celé ČR – podpora týmů na různých pobočkách

🔹 Práce s interním CRM systémem

Co od Vás očekáváme?

Zkušenosti v zákaznickém servisu a prodeji

✅ Ochotu učit se nové věci – lektorské zkušenosti výhodou, ale ne podmínkou

✅ Schopnost přijímat zpětnou vazbu a vysokou míru sebereflexe

✅ Flexibilitu a ochotu cestovat – „základna“ se sice nachází v Ostravě, ale není podmínkou mít bydliště v okolí (naši kouči pocházejí z různých koutů ČR)

Co Vám nabízíme?

Fixní a variabilní část mzdy, která hodnotí Vámi odvedenou práci

Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč na celý rok (Multisport karta, cestování, spoření…)

Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den

25 dní dovolené a dalších 3-5 dnů osobního volna navíc

Home office cca jedenkrát týdně (pro admin část práce koučů)

Služební notebook a telefon, k dispozici služební auto pro pracovní cesty

✨ Podporu zkušeného týmu a prostor pro růst

✨ Pro tuto chvíli práci na dobu určitou na cca 3 roky (navýšení kapacit týmu z důvodu interního projektu)

S kým budete spolupracovat?

👥 Tým interních koučů – skupina 6 zkušených kolegů, kteří se specializují na rozvoj specialistů a manažerů zákaznických služeb

👩💼 Teamleaderka Lucka – zajišťuje podporu týmu, koordinuje aktivity a pomáhá koučům v jejich profesním růstu

🤝 Sdílení know-how – spolupracujeme, inspirujeme se navzájem a hledáme nové způsoby, jak efektivně rozvíjet naše kolegy

🏆 Otevřené a přátelské prostředí – spoléháme na týmovou spolupráci, vzájemnou podporu a možnosti dalšího vzdělávání

Jak bude probíhat výběrové řízení?

📞 Telefonický rozhovor s recruiterkou – ověření základních informací a zkušeností

📍 Assessment centrum v Ostravě – praktické úkoly a modelové situace

👥 Setkání s týmem koučů – vzájemné poznání a diskuse o očekáváních

Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu

Zaujala vás tato příležitost? Přihlaste se a staňte se součástí týmu, který rozvíjí ty nejlepší!

V případě doplňujících dotazů kontaktujte recruiterku Veroniku 📞 735 156 503.

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích