
Energetický konzultant a prodejce - region Východ
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Společnost innogy Zákaznické služby pečuje o 1,7 milionu zákazníků v České republice, a to i prostřednictvím sítě více než 40 zákaznických center. Na našich pobočkách poskytujeme profesionální péči v oblasti energií. Přidejte se k týmu specialistů, kteří denně pomáhají zákazníkům najít ta nejlepší řešení pro jejich potřeby.
Místo výkonu práce: 🏢
Domovskou pobočkou je Hradec Králové - S. K. Neumanna 488/9, 500 02 Hradec Králové 2.
Kapacitní výpomoc i na pobočkách v regionu – tzn. Pardubice, Dvůr Králové nad Labem, Šumperk, Svitavy, Jihlava, Havlíčkův Brod, Kolín a České Budějovice, v případě nouze po domluvě i jiné regiony - k dispozici budeme mít firemní auto i k soukromým účelům.
Co Vás čeká?
- Komplexní péče o zákazníky: budete kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří přicházejí řešit širokou škálu požadavků na naši pobočku – od úpravy smluv, přes vyúčtování, až po přepis odběrného místa.
- Prodej a poradenství: díky Vašim znalostem a dovednostem navrhnete zákazníkům produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám (např. elektřinu, zemní plyn, servis plynových spotřebičů, pojištění domácnosti či domácí asistenci).
- Efektivní řešení situací: jako profesionál si hravě poradíte i s náročnějšími dotazy a situacemi.
- Práce s CRM a dalšími systémy: efektivně využijete náš CRM systém a zajistíte tak bezchybné zpracování zákaznických požadavků.
- Týmová spolupráce: budete sdílet nápady a zkušenosti se svým týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskusí.
- Cestování mezi pobočkami.
Co od Vás očekáváme?
- Výborné komunikační a analytické schopnosti: umění naslouchat zákazníkům, porozumění jejich potřebám a poskytování srozumitelných informací, zároveň dokázat analyzovat situace, rychle vyhodnocovat klíčové informace a navrhovat efektivní řešení.
- Odbornost a touhu po rozvoji: zájem proniknout do oblasti energetiky a udržovat si přehled o novinkách a trendech.
- Odolnost, empatii a flexibilitu: poradit si i s náročnými situacemi a zákazníky, a zároveň se umět přizpůsobit různorodým úkolům.
- Zodpovědný přístup: dokázat si zorganizovat práci, efektivně zvládat více úkolů najednou a nebát se výzev.
- Prodejní drive a motivaci: přirozenou motivaci hledat cesty k prodeji, ochotu oslovovat zákazníky s řešením na míru a radost z ovlivnění své mzdy díky dosaženým výsledkům.
- Aktivního řidiče s ochotou cestovat: pozice zahrnuje pravidelné cestování mezi pobočkami, proto je nutný řidičský průkaz sk. B a schopnost samostatné mobility.
- Ukončené středoškolské vzdělání.
Co Vám nabízíme?
- Motivační finanční ohodnocení: fixní mzda s možnosti úpravy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících) a bonusová složka založena na kvalitě odvedené práce a prodejních výsledcích.
- Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Atraktivní benefity:
- Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně)
- Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.
- Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
- 45 dní volna ročně díky zkrácené pracovní době a 30 dnům dovolené a osobního volna
- Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance
- Rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se naši specialisté posouvají na pozice vedoucích
- Pracovní dobu: 37,5 hodin týdně
- Firemní auto i k soukromým účelům
Staňte se součástí našeho týmu!
Zaujala Vás tato nabídka? Nečekejte a přihlaste se. Stačí nám poslat Váš životopis, případně pár slov o sobě. Rádi se s Vámi spojíme a povíme si více.