
Specialista v týmu Quality Management (BACK OFFICE)
innogy Energie, s.r.o.
Místo výkonu práce:
- Ústí nad Labem
Termín nástupu:
- co nejdříve
Kdo jsme:
- back officová podpora externím partnerům, kteří pro nás sjednávají smlouvy o změně dodavatele pro elektřinu a zemní plyn
- tým o velikosti dvanácti členů
Co bude Vaší pracovní náplní:
- kompletace zákaznických smluv s ostatními povinnými náležitostmi, celková kontrola jejich úplnosti a správnosti
- verifikační hovory, tj. telefonické kontaktování zákazníků s kontrolou údajů a ověřením jejich spokojenosti při sjednání smlouvy (nejde o prodej ani o nabídku produktů)
- nákup komodit EE/ZP pro vyšší zákaznický segment dle sjednané smlouvy
- komunikace s kolegy z dalších oddělení v případě řešení nestandardních situací
- řešení e-mailových požadavků ze strany interních/externích partnerů
Co budete k práci potřebovat?
- znalost MS Office, především MS Excel a MS Access
- příjemný hlasový projev a výborné komunikační dovednosti (výhodou je praxe v oblasti zákaznické péče)
- samostatnost a zodpovědný přístup k práci
- preciznost a smysl pro detail při plnění svěřené agendy
- chuť učit se a vzdělávat & přinášet nové nápady
- přístup týmového hráče
- minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou
Jedná se o zástup za MD/RD.
Co nabízíme:
💰 30 000 Kč v benefitním portálu na dovolenou, wellness, penzijní spoření, životní pojištění a mnoho dalších
🌞 Na zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu
🍔 Stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč za každý odpracovaný den
⏰ Zkrácenou pracovní dobu 7,5 h/den
🏖️ Možnost si v klidu odpočinout díky 25 dnům dovolené, a až 5 dnům osobního volna
🏡 Home Office po úplném zaučení a samostatnosti
📚 Příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji v rámci společnosti