
Specialista zákaznické linky: Pomáhej zákazníkům innogy. (Opava)
Kontaktní centrum má jasnou misi a ví kam se ubírá. V kombinaci se skvělou týmovou kulturou, péčí o zaměstnance, zkrácenou pracovní dobou 7,5 hodiny a vzájemnou podporou je pro mě innogy jasná volba.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Hledáš smysluplnou práci, kde můžeš využít komunikační dovednosti a naučit se něco nového?
Přidej se k nám do kontaktního centra innogy v Opavě jako
🎧 Specialista podpory a prodeje
🔎 Co u nás budeš dělat?
- Odpovídat na dotazy zákazníků na příchozí lince (např. ohledně plateb, záloh, změn dodavatelů nebo odečtů).
- Nabízet další služby, které zákazníkům usnadní život (např. plyn, elektřinu, pojištění nebo servis).
- Účastnit se týmových porad – pomáháme si a učíme se navzájem.
- Projdeš adaptačním plánem kde tě vše naučíme a dostaneš prostor růst.
💰 Co ti nabízíme?
- Fixní mzdu 27 800 Kč + 15 % variabilní složku + provize z prodeje.
- 30 000 Kč ročně v benefitním portálu – můžeš je využít na sport, kulturu, vzdělávání nebo třeba penzijko.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Možnost příležitostné práce z domova po zaškolení (home office).
- Směny 7,5 h v čase 7:00–20:00 (max. 1 víkend/měsíc).
🧩 Co od tebe očekáváme?
- Baví tě mluvit s lidmi a chceš pomáhat zákazníkům.
- Umíš si zorganizovat čas a nezalekneš se výzvy.
- Jsi spolehlivý/á, zodpovědný/á a týmový hráč.
📍 Kde budeš pracovat?
V moderním kontaktním centru v Opavě. Fajn tým, podpora zkušených kolegů a dobrá atmosféra samozřejmostí.
📋Jak bude probíhat výběrové řízení?
- Krátký telefonát – řekneme si základní info.
- Výběrové řízení – pohovor a modelové situace.
- Dohoda o nástupu – sladíme podmínky a můžeš začít!
➡️ Zaujala tě pozice? Klikni na „Zaslat přihlášku“.
📞 Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Janě na číslo 602 591 378.