
Specialista zákaznické linky: Pomáhej zákazníkům innogy. (Opava)
Kontaktní centrum má jasnou misi a ví kam se ubírá. V kombinaci se skvělou týmovou kulturou, péčí o zaměstnance, zkrácenou pracovní dobou 7,5 hodiny a vzájemnou podporou je pro mě innogy jasná volba.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Hledáš práci, která má skutečný smysl a zákazník je opravdu na prvním místě?
Přidej se k nám do kontaktního centra innogy v Opavě! Budeš pomáhat zákazníkům na příchozí lince řešit jejich požadavky a nabízet jim služby, které mají opravdu smysl a zároveň tak budeš mít možnost ovlivnit výši svého výdělku.
Co tě u nás čeká?
- Budeš primárně odbavovat příchozí zákaznickou linku. Zákazníci se na tebe budou telefonicky obracet s požadavky (platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty apod.), které vyřešíš k jejich spokojenosti a zároveň jim pomůžeš porozumět našim produktům a službám.
-
Péčí o zákazníka však hovor nekončí! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu, elektřiny, pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistentce.
- Pravidelné týmové porady, kde sdílíme zkušenosti a podporujeme se navzájem
- Projdeš adaptačním plánem, ve kterém tě vše důležité naučíme.
Co ti nabízíme?
- Fixní část mzdy 27 800,- až 28 400,-, variabilní složku 15% při plnění plánů, provize za uskutečněné prodeje.
- 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
- Zaměstnanecké slevy na energie.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky.
- Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
- Směny v délce 7,5 hod v rozmezí 7:00 – 20:00 s maximálně jedním víkendovým dnem měsíčně.
- U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
Co od tebe očekáváme?
- Ráda/a komunikuješ a umíš naslouchat? Super! Hledáme někoho, kdo dokáže našim zákazníkům poradit, vysvětlit a zároveň jim nabídnout řešení na míru.
- Organizace je tvá silná stránka – umíš si nastavit priority a k tomu ti nevadí se naučit něco nového.
- Nebojíš se výzev – i složitější situace bereš s nadhledem a hledáš nejlepší cestu, jak zákazníkovi pomoci a dosáhnout skvělého výsledku.
- Spolehlivost a zodpovědnost jsou u tebe samozřejmostí – pokud do něčeho jdeš, tak naplno. Pokud nemáš zkušenosti, nevadí, vše tě naučíme.
Kde budeš pracovat?
V moderním kontaktním centru v Opavě, kde se staneš součástí týmu, ve kterém ti zkušení kolegové poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how.
Jsme hrdí držitelé certifikace Top Employers a ocenění Férový zaměstnavatel, které vychází přímo z hodnocení našich kolegů.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
- Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností.
- Výběrové řízení v Opavě – osobní rozhovor a modelové situace.
- Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu.
Jak se přihlásit?
Zaujala tě pozice? Ozvi se nám, možná hledáme právě tebe! Klikni na „Poslat CV“. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Janě na číslo 602 591 378.