
Specialista zákaznického servisu: Staň se hvězdou naší zákaznické linky! (Opava)
Kontaktní centrum má jasnou misi a ví kam se ubírá. V kombinaci se skvělou týmovou kulturou, péčí o zaměstnance, zkrácenou pracovní dobou 7,5 hodiny a vzájemnou podporou je pro mě innogy jasná volba.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Nabízíme pracovní příležitost pro člověka, který rád komunikuje, umí naslouchat, pomáhá řešit situace, profesionální vystupování je mu vlastní a plnění obchodních plánů a cílů je pro něj motivací.
Co tě u nás čeká?
- Budeš primárně odbavovat příchozí zákaznickou linku. Zákazníci se na tebe budou telefonicky obracet s požadavky (platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty apod.), které vyřešíš k jejich spokojenosti a zároveň jim pomůžeš porozumět našim produktům a službám.
-
Péčí o zákazníka však hovor nekončí! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistentce.
- Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách.
Co ti nabízíme?
- Fixní a variabilní složku mzdy, společně s provizemi za uskutečněné prodeje.
- 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
- Zaměstnanecké slevy na energie.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky.
- Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
- Směny v délce 7,5 hod v rozmezí 7:00 – 20:00 s maximálně jedním víkendovým dnem měsíčně.
- U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
Co od tebe očekáváme?
-
Ráda/a komunikuješ a umíš naslouchat? Super! Hledáme někoho, kdo dokáže našim zákazníkům poradit, vysvětlit a zároveň jim nabídnout řešení na míru.
- Organizace je tvá silná stránka – umíš si nastavit priority a k tomu ti nevadí se naučit něco nového.
- Nebojíš se výzev – i složitější situace bereš s nadhledem a hledáš nejlepší cestu, jak zákazníkovi pomoci a dosáhnout skvělého výsledku.
- Spolehlivost a zodpovědnost jsou u tebe samozřejmostí – pokud do něčeho jdeš, tak naplno. Pokud nemáš zkušenosti, nevadí, vše tě naučíme.
Kde budeš pracovat?
V kontaktním centru v Opavě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how.
Navíc máme certifikaci Top Employers. V minulém roce jsme získali první místo v ocenění Férový zaměstnavatel, které vychází z hodnocení našich současných i bývalých kolegů.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
- Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností.
- Výběrové řízení v Opavě – osobní rozhovor a modelové situace.
- Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu.
Jak se přihlásit?
Zaujala tě pozice? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Janě na číslo 602 591 378.