Specialista zákaznického servisu: Staň se hvězdou naší zákaznické linky! (Opava)

Kontaktní centrum má jasnou misi a ví kam se ubírá. V kombinaci se skvělou týmovou kulturou, péčí o zaměstnance, zkrácenou pracovní dobou 7,5 hodiny a vzájemnou podporou je pro mě innogy jasná volba.
Pozice vhodná pro muže i ženy
Pozice vhodná pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Janská 698/12 - 74601 Opava
Jak to máte daleko?

Nabízíme pracovní příležitost pro člověka, který rád komunikuje, umí naslouchat, pomáhá řešit situace, profesionální vystupování je mu vlastní a plnění obchodních plánů a cílů je pro něj motivací.

Co tě u nás čeká? 

  • Budeš primárně odbavovat příchozí zákaznickou linku. Zákazníci se na tebe budou telefonicky obracet s požadavky (platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty apod.), které vyřešíš k jejich spokojenosti a zároveň jim pomůžeš porozumět našim produktům a službám.
  • Péčí o zákazníka však hovor nekončí! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistentce.

  • Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách.

Co ti nabízíme?

  • Fixní a variabilní složku mzdy, společně s provizemi za uskutečněné prodeje.
  • 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
  • Zaměstnanecké slevy na energie.
  • 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
  • Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den. 
  • Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky.
  • Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
  • Směny v délce 7,5 hod v rozmezí 7:00 – 20:00 s maximálně jedním víkendovým dnem měsíčně. 
  • U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu. 

Co od tebe očekáváme? 

  • Ráda/a komunikuješ a umíš naslouchat? Super! Hledáme někoho, kdo dokáže našim zákazníkům poradit, vysvětlit a zároveň jim nabídnout řešení na míru.

  • Organizace je tvá silná stránka – umíš si nastavit priority a k tomu ti nevadí se naučit něco nového.
  • Nebojíš se výzev – i složitější situace bereš s nadhledem a hledáš nejlepší cestu, jak zákazníkovi pomoci a dosáhnout skvělého výsledku.
  • Spolehlivost a zodpovědnost jsou u tebe samozřejmostí – pokud do něčeho jdeš, tak naplno. Pokud nemáš zkušenosti, nevadí, vše tě naučíme.

Kde budeš pracovat? 

V kontaktním centru v Opavě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how. 

Navíc máme certifikaci Top Employers. V minulém roce jsme získali první místo v ocenění Férový zaměstnavatel, které vychází z hodnocení našich současných i bývalých kolegů.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

  • Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností.
  • Výběrové řízení v Opavě – osobní rozhovor a modelové situace.
  • Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu.

Jak se přihlásit? 

Zaujala tě pozice? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Janě na číslo 602 591 378. 

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích