
Specialista smluvních vztahů - Back Office
innogy Energo, s.r.o.
Hledáme specialistu do našeho týmu, který se zaměřuje na poskytování služeb výkonové rovnováhy. Prostřednictvím našich služeb umožňujeme zákazníkům innogy poskytovat regulační výkon, který agregujeme a nabízíme k aktivaci provozovatelem přenosové soustavy.
V rámci náplně práce budete mít na starost administraci zákaznického portfolia a podporu našeho obchodního i technického týmu při rozvoji produktu flexibility a při zapojování nových zákazníků.
Pracovní náplň:
- Vedení evidence obchodních případů a jejich správa
- Příprava podkladů pro obchodníky včetně přípravy obchodních nabídek dle stanovených parametrů
- Správa smluv a jejich evidence v systémech včetně hlídání smluvních termínů
- Administrace při zavádění zákazníka do agregace
- Podpora zákazníka při zahájení poskytování služby a při přístupu do zákaznického portálu
- Podpora při řešení alertů v portálu SVR, komunikace se zákazníkem a technickým týmem na straně innogy
- Průběžná kontrola a administrativně-ekonomické vyhodnocení provozu (plnění smluvních závazků, měsíční kontrola reportů o provozu, kontrola fakturace zákazníkům)
Požadované dovednosti a kvalifikace:
- Středoškolské vzdělání ekonomického či technického směru / nebo relevantní praxe
- Pečlivost a důslednost při práci s dokumenty
- Analytické dovednosti a schopnost práce s daty
- Příjemné vystupovaní a výborné komunikační dovednosti
- Znalost balíčku MS Office (Word, Excel, Teams)
Nabízíme:
🕘 Flexibilní pracovní dobu – 37,5 hodiny týdně, možnost home office
🌴 25 dní dovolené + 3–5 dní osobního volna
🎟 Balíček benefitů v hodnotě 30 000 Kč (sport, kultura, cestování, jazykové kurzy a další)
🍽 Příspěvek na stravování (123 Kč/den)
📈 Možnost profesního a osobního růstu
⚡Zaměstnanecký tarif na elektřinu a plyn
Máte zájem? Pošlete nám svůj životopis a rádi se s vámi spojíme!