
Specialista prodeje na pobočce - Mladá Boleslav
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
U nás v innogy jsou zákazníci na prvním místě. Pečovat o ně, řešit jejich problémy a prodávat jim ty nejlepší produkty, to je základ práce v zákaznickém centru. Vidíte to podobně? Tak pojďte k nám.
Kdo jsme a o co usilujeme?
Domácí úkoly dokončené pod lampičkou, vyhřátá kuchyně při rodinné snídani nebo třeba osvětlená tovární hala na předměstí. Bez elektřiny, tepla a zemního plynu by život ztratil rovnováhu. innogy zajišťuje, aby k tomu nedošlo. Více jak 1,7 mil. zákazníků v České republice spoléhá na energii, kterou dodáváme všude tam, kde je potřeba.
📍 Místo výkonu práce:
Štefánikova 1251, 293 01 Mladá Boleslav + kapacitní výpomoc (pokud bude potřeba) i na pobočce v Mělníku, která se bude brzy otvírat
🕒 Otevírací doba pobočky v Mladé Boleslavi:
Pondělí: 8:00–17:00
Úterý: 8:00–15:00
Středa: 8:00–17:00
Čtvrtek: 8:00–15:00
Pátek: 8:00–15:00
📆 Termín nástupu:
Dohodou
Proč zrovna k nám?
- Nehledáme pouhé zaměstnance. Hledáme komunikativní kolegy, kteří se nebojí výzev a chtějí být ve své práci aktivní a pomáhat našim zákazníkům s jejich požadavky.
- V innogy na vás čeká propracovaný systém vzdělávání, díky kterému se stanete expertem v oblasti energetiky a prodeje doplňkových služeb.
- A začínáme hned po vašem nástupu, kdy na vás čeká 12 týdnů plně hrazeného školení, které probíhá v Praze nebo v Ostravě a částečně přes Teams. V týdnech mezi jednotlivými školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Jakmile se zaškolíte, tak vám s plněním prodejních plánů rád pomůže váš garant a vedoucí.
Co bude Vaším úkolem?
✅ Pečovat o naše stávající zákazníky a hledat vhodná řešení jejich individuálních požadavků.
✅ Aktivně prodávat naše produkty a služby stávajícím i novým zákazníkům.
✅ Vyhledávat prodejní potenciál zákazníků a oslovovat je s nabídkou našich produktů a služeb.
✅ Odpovědně plnit nastavené cíle a hledat cesty k dosažení nejlepších výsledků.
✅ Sdílet nápady a zkušenosti s týmem a vedoucím během pravidelných setkání.
✅ Efektivně využívat CRM systém 📊 pro správu vztahů se zákazníky a zaznamenávání jejich požadavků.
Jak si Vás představujeme?
🎯 Zkušenost s prodejem je výhodou.
🗣 Máte výborné komunikační schopnosti.
📖 Výborně ovládáte český jazyk a jste rodilý mluvčí.
💡 Jste samostatný/á a proaktivní.
Co od nás můžete čekat?
💰 Fixní mzdu.
📈 Možnost úpravy fixní mzdy po 6, 12 a 24 měsících.
🏆 Bonusovou složku: 15 % fixu za kvalitu odvedené práce + odměny za uzavřené smlouvy a interní soutěže.
📜 Smlouvu na 1 rok s možností prodloužení.
👥 Podporu od garanta a vedoucího, kteří vám pomohou s plněním prodejních plánů.
🏦 Mzdu na účtu vždy 11. den v měsíci.
Co vás určitě potěší kromě fajn kolektivu?
🎁 60 873 Kč ročně na stravenky a benefitní portál (dovolená, Multisport karta, penzijní a životní pojištění, sport, divadlo, jazyky, knihy a další).
🏖 25 dní dovolené + 5 dní osobního volna.
⏳ Zkrácená pracovní doba 7,5 hodin denně.
📚 Rozvojový plán kariérních cest a školení – více než třetina vedoucích se vypracovala z pozice specialisty.
⚡ Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
📩 Pošlete nám svůj životopis a pojďte do toho s námi!