Senior Auditor

Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.
Limuzská 3135/12 - 10000 Praha
Jak to máte daleko?

Hledáme zkušeného kolegu či kolegyni na pozici Senior Auditor se zkušenostmi v oblasti IT a kybernetické bezpečnosti, který/která se připojí do našeho týmu interního auditu ve skupině innogy. Ideální kandidát / kandidátka by měl/měla mít prokazatelné zkušenosti s prováděním auditů v oblasti IT, kybernetické bezpečnost a ISMS. Požadujeme i pokročilejší znalosti z oboru energetiky.

Jaké budou Vaše úkoly:

  • Ve spolupráci s Managing Auditorem se podílíte na provádění interních auditů, mimo jiné v oblasti energetiky a kybernetické bezpečnosti.
  • Identifikujete a analyzujete potenciální rizika a navrhujete opatření pro jejich zmírnění.
  • Vyhodnocujete soulad realizovaných opatření s požadavky legislativy.
  • Spolupracujete na komunikaci s manažery a ostatními týmy o výsledcích auditů a doporučených opatřeních.
  • Spolupracujete na sledování realizace plnění nápravných opatření a komunikaci s managementem ohledně plnění realizace nápravných opatření.
  • Rozvíjíte své znalosti a dovednosti v oblasti kybernetické bezpečnosti prostřednictvím školení a mentorování.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně 3 roky praxe v interním auditu, zkušenosti s prováděním auditů IT, kybernetické bezpečnosti, ISMS a v oblasti energetiky.
  • Zkušenosti s interním vyšetřováním, compliance či forenzními audity.
  • Analytické myšlení, schopnost rozhodování, dovednosti v oblasti vyjednávání a dosahování konsenzu, zodpovědnost, koncepční myšlení.
  • Vysokoškolské vzdělání (IT či ekonomického směru výhodou).
  • Výhodou zkušenosti v oboru IT, kybernetické bezpečnosti nebo související oblasti.
  • Orientace v legislativě vztahující se ke kybernetické bezpečnosti.
  • Profesní certifikace v oboru jsou výhodou (např. CISA, CRISC, Lead Auditor ISMS, CIA, Auditor BI).
  • Schopnost analyzovat komplexní systémy a identifikovat rizika.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Pokročilá znalost angličtiny (min. B2 dle SERR); znalost dalších jazyků je výhodou.
  • Komplexní znalost Office 365, zejména MS Powerpoint
  • Vysoké morální a etické standardy.

Co Vám nabízíme:

  • Zajímavou práci a zázemí v dynamické společnosti.
  • Možnost soustavného profesního rozvoje.
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně.
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc.
  • Po dohodě s nadřízeným hybridní pracovní režim (kombinace home office a práce z kanceláře).
  • Stravenkový paušál123 Kč za odpracovaný den.
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, vzdělávání, cestování, …).
  • Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště.
  • Zvýhodněné ceny elektřiny a plynu.
  • Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.).

Zajímá vás tato pozice?

Vidíte se jako součást našeho týmu? Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka „Poslat CV“. Nezapomeňte přiložit ke svému profesnímu CV i motivační dopis, ve kterém se nám blíže představíte a napíšete něco o Vás, co ze CV nevyčteme a co Vás přimělo odpovědět na náš inzerát.

Veronika Křížková

+420 735 156 503

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích