
Specialista prodeje na pobočce - Vsetín
Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Po celé České republice máme více než 40 poboček, které ročně navštíví přes 300 000 zákazníků. Těm chceme být blíže nejen našimi službami, ale hlavně osobním a individuálním přístupem. Víme, že například stěhování a s tím související přepis energií, změna ve smlouvě nebo dotaz na vyúčtování spotřeby nejsou jednoduchá záležitost, proto jsme tady my. Věříme v transparentnost, slušné chování a empatii – a takové lidi k sobě hledáme.
Místo výkonu práce: Vsetín
Termín nástupu: Květen 2025 nebo dohodou
Proč zrovna k nám?
- Nehledáme pouhé zaměstnance. Hledáme komunikativní kolegy, kteří se nebojí výzev a chtějí být ve své práci aktivní a pomáhat našim zákazníkům s jejich požadavky.
- V innogy na vás čeká propracovaný systém vzdělávání, díky kterému se stanete expertem v oblasti energetiky a prodeje doplňkových služeb.
- A začínáme hned po vašem nástupu, kdy na vás čeká 12 týdnů plně hrazeného školení, které probíhá v Praze nebo v Ostravě a částečně přes Teams. V týdnech mezi jednotlivými školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Jakmile se zaškolíte, tak vám s plněním prodejních plánů rád pomůže váš garant a vedoucí.
- Je pro nás důležitá vzájemná důvěra a zázemí, mzdu budete mít na účtu vždy 11. den v měsíci.
Co bude Vaším úkolem:
- Nabízet naše produkty a služby zákazníkům, kteří navštíví pobočku, s cílem dosáhnout našich ambiciózních, avšak realistických plánů.
- Budovat pevné vztahy se stávajícími zákazníky a aktivně hledat nové příležitosti. Efektivně využívat našeho CRM systému pro správu vztahů se zákazníky.
- Řešit individuální požadavky zákazníků a pečlivě je zaznamenávat do našich systémů.
- Pravidelně oslovovat zákazníky s našimi nabídkami produktů a služeb.
- Sdílet nápady a zkušenosti s týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí.
Jak si Vás představujeme?
- Zkušenost s prodejem je pro Vás (i pro nás) velkou výhodou.
- Umíte výborně komunikovat.
- Máte výbornou znalost českého jazyka.
Co od nás můžete čekat?
- Další úpravu mzdy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících práce u společnosti).
- Bonusovou složku, kde v jedné části hodnotíme kvalitu odvedené práce a v druhé prodeje.
- Kvalitativní část bonusu činí 15% (3.900 Kč) z vašeho fixu a jde především o bezchybné zpracování požadavků zákazníků.
- Prodejní část bonusu je za uzavřené smlouvy a interní soutěže, v průměru si naši prodejci odnášejí 5-10 tis. měsíčně.
- Na začátek smlouvu na 1 rok s možností prodloužení.
Co vás určitě potěší kromě fajn kolektivu?
- 60 873 Kč ročně, které si rozdělíte mezi stravenky a benefitní portál, který využijete např. na svou dovolenou, Multisport kartu, penzijní a životní pojištění, sport, divadlo, jazyky, nákup knih a spoustu dalšího.
- Zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodin denně.
- 25 dní dovolené, 5 dní osobního volna.
- Vypracovaný rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se více než třetina vedoucích vypracovala z pozice specialisty.
- Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
- Jsme ve Vsetíně, ul. Smetanova 848, po dobu školení je pracoviště v Novém Jičíně, Štefánikova 2090/4.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
📞 Telefonický rozhovor s recruiterkou – ověření základních informací a zkušeností
📍 Osobní setkání – praktické úkoly a modelová situace
👥 Setkání s týmem – vzájemné poznání a diskuse o očekáváních
✅ Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu
Kontakt: Mrkvová Lenka, tel.č. 602578366