Energetický konzultant a prodejce na pobočce - Vsetín

Pomáháme tvořit příběhy našich zákazníků, které by se bez elektřiny a plynu neodehrály. Těší nás, pokud zákazníkovi pomůžeme a ušetříme mu jak peníze, tak starosti.
Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Smetanova 848 - 75501 Vsetín
Jak to máte daleko?
Po celé České republice máme více než 40 poboček, které ročně navštíví přes 300 000 zákazníků. Těm chceme být blíže nejen našimi službami, ale hlavně osobním a individuálním přístupem. Víme, že například stěhování a s tím související přepis energií, změna ve smlouvě nebo dotaz na vyúčtování spotřeby nejsou jednoduchá záležitost, proto jsme tady my. Věříme v transparentnost, slušné chování a empatii – a takové lidi k sobě hledáme.

Místo výkonu práce: Vsetín

Termín nástupu: Květen 2025 nebo Dohodou

Co Vás čeká?

  • Komplexní péče o zákazníky: budete kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří přicházejí řešit širokou škálu požadavků na naši pobočku – od úpravy smluv, přes vyúčtování, až po přepis odběrného místa

  • Prodej a poradenství: díky Vašim znalostem a dovednostem navrhnete zákazníkům produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám (např. elektřinu, zemní plyn, servis plynových spotřebičů, pojištění domácnosti či domácí asistenci)

  • Efektivní řešení situací: jako profesionál si hravě poradíte i s náročnějšími dotazy a situacemi

  • Práce s CRM a dalšími systémy: efektivně využijete náš CRM systém a zajistíte tak bezchybné zpracování zákaznických požadavků

  • Týmová spolupráce: budete sdílet nápady a zkušenosti se svým týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí

Co od Vás očekáváme?

  • Výborné komunikační a analytické schopnosti: umění naslouchat zákazníkům, porozumění jejich potřebám a poskytování srozumitelné informace, zároveň dokázat analyzovat situace, rychle vyhodnocovat klíčové informace a navrhovat efektivní řešení.

  • Odbornost a touhu po rozvoji: zájem proniknout do oblasti energetiky a udržovat si přehled o novinkách a trendech

  • Odolnost, empatii a flexibilitu: poradit si i s náročnými situacemi a zákazníky, a zároveň se umět přizpůsobit různorodým úkolům

  • Zodpovědný přístup: dokázat si zorganizovat práci, efektivně zvládat více úkolů najednou a nebát se výzev

  • Prodejní drive a motivaci: přirozenou motivaci hledat cesty k prodeji, ochotu oslovovat zákazníky s řešením na míru a radost z ovlivnění své mzdy díky dosaženým výsledkům

Co Vám nabízíme?

  • Motivační finanční ohodnocení: fixní mzda s možnosti úpravy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících) a bonusová složka založena na kvalitě odvedené práce a prodejních výsledcích.

  • Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.

  • Atraktivní benefity:

  • Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (30 873 Kč ročně)

  • Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.

  • Zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně

  • 45 dní volna ročně díky zkrácené pracovní doby a 30 dnům dovolená a osobního volna

  • Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance

  • Rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se naši specialisté posouvají na pozice vedoucích

  • Pracovní dobu: 37,5 hodin týdně.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

📞 Telefonický rozhovor s recruiterkou – ověření základních informací a zkušeností

📍 Osobní setkání – praktické úkoly a modelová situace

👥 Setkání s týmem – vzájemné poznání a diskuse o očekáváních

✅ Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu

Staňte se součástí našeho týmu!

Zaujala Vás tato nabídka? Nečekejte a přihlaste se. Stačí nám poslat Váš životopis, případně pár slov o sobě. Radí se s Vámi spojíme a povíme si více.

Kontakt: Mrkvová Lenka, tel.č. 602578366

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích