Online, pohotově, efektivně: Staň se specialistou našeho chatového týmu!

Péče o zaměstnance je v innogy nadstandardní. Zkrácená pracovní doba, benefity, každoroční navýšení mezd, kariérní růst, zajímavé projekty. Nikde jinde bych to nenašla.
Pozice vhodná pro muže i ženy
Pozice vhodná pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Plynární 2748/6 - 70200 Ostrava
Jak to máte daleko?

Do našeho týmu hledáme novou posilu, která ráda komunikuje se zákazníky, naslouchá jim, pomáhá řešit situace, profesionální vystupování je jí vlastní a plnění obchodních plánů a cílů je pro ni motivací.

Co tě u nás čeká? 

  • Denně budeš chatovat se zákazníky, pomůžeš jim vyřešit jejich požadavky (úpravy smluv, vyúčtování…) a také i porozumět našim produktům a službám (plyn, elektřina, servis plynových spotřebičů, domácí asistence, pojištění domácnosti…)
  • Péčí o zákazníka však chat nekončí! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu, elektřiny a doprodej pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence
  • Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách

Co ti nabízíme? 

  • Fixní část mzdy 27 800,-, variabilní složku 15% při 100% plnění plánů, provize za uskutečněné prodeje.
  • 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
  • Zaměstnanecké slevy na energie a produkty innogy.
  • 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
  • Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den. 
  • Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky
  • Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
  • Směny v délce 7,5 hod s nástupem 7:00, 8:00 a 12:00 s maximálně jedním víkendem v měsíci v rozmezí 10:00 – 18:00. 
  • U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu. 

Co od tebe očekáváme? 

  • Pokročilé komunikační dovednosti: nejenže nasloucháš a rozumíš potřebám zákazníka, ale také dokážeš efektivně argumentovat, jednat asertivně a posouvat každou situaci k úspěšnému výsledku. 
  • Organizace a zodpovědnost: umíš si zorganizovat věci a umíš si stanovit priority. Sebereflexe a ochota pracovat na svém rozvoji jsou u tebe samozřejmostí. 
  • Odolnost vůči tlaku: náročné situace tě neodradí – zachováváš si pozitivní přístup a hledáš řešení ke spokojenosti zákazníka i společnosti.
  • Spolehlivost a ochotu učit se: zkušenosti jsou vítané, ale nejsou vůbec podmínkou – důležitá je tvá spolehlivost, chuť pracovat a nebát se učit nové věci. Vše potřebné tě naučíme, stačí otevřenost a zájem o zákaznickou komunikaci.

Kde budeš pracovat? 

V moderním kontaktním centru v Ostravě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how. 

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností

Výběrové řízení v Ostravě – osobní rozhovor a modelové situace

Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu

Zaujala tě pozice? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Dominice na číslo 703 197 108. 

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích