
Online, pohotově, efektivně: Staň se specialistou našeho chatového týmu!
Péče o zaměstnance je v innogy nadstandardní. Zkrácená pracovní doba, benefity, každoroční navýšení mezd, kariérní růst, zajímavé projekty. Nikde jinde bych to nenašla.
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Do našeho týmu hledáme novou posilu, která ráda komunikuje se zákazníky, naslouchá jim, pomáhá řešit situace, profesionální vystupování je jí vlastní a plnění obchodních plánů a cílů je pro ni motivací.
Co tě u nás čeká?
- Denně budeš chatovat se zákazníky, pomůžeš jim vyřešit jejich požadavky (úpravy smluv, vyúčtování…) a také i porozumět našim produktům a službám (plyn, elektřina, servis plynových spotřebičů, domácí asistence, pojištění domácnosti…)
- Péčí o zákazníka však chat nekončí! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu, elektřiny a doprodej pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence
- Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách
Co ti nabízíme?
- Fixní část mzdy 27 800,-, variabilní složku 15% při 100% plnění plánů, provize za uskutečněné prodeje.
- 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
- Zaměstnanecké slevy na energie a produkty innogy.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky
- Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
- Směny v délce 7,5 hod s nástupem 7:00, 8:00 a 12:00 s maximálně jedním víkendem v měsíci v rozmezí 10:00 – 18:00.
- U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
Co od tebe očekáváme?
- Pokročilé komunikační dovednosti: nejenže nasloucháš a rozumíš potřebám zákazníka, ale také dokážeš efektivně argumentovat, jednat asertivně a posouvat každou situaci k úspěšnému výsledku.
- Organizace a zodpovědnost: umíš si zorganizovat věci a umíš si stanovit priority. Sebereflexe a ochota pracovat na svém rozvoji jsou u tebe samozřejmostí.
- Odolnost vůči tlaku: náročné situace tě neodradí – zachováváš si pozitivní přístup a hledáš řešení ke spokojenosti zákazníka i společnosti.
- Spolehlivost a ochotu učit se: zkušenosti jsou vítané, ale nejsou vůbec podmínkou – důležitá je tvá spolehlivost, chuť pracovat a nebát se učit nové věci. Vše potřebné tě naučíme, stačí otevřenost a zájem o zákaznickou komunikaci.
Kde budeš pracovat?
V moderním kontaktním centru v Ostravě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností
Výběrové řízení v Ostravě – osobní rozhovor a modelové situace
Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu
Zaujala tě pozice? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Dominice na číslo 703 197 108.