Asistent/ka týmu – zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou

Pozice vhodná pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Energie, s.r.o.
Limuzská 3135/12 - 10000 Praha
Jak to máte daleko?

Místo výkonu práce:

  • Praha

Termín nástupu:

  • Ihned nebo dohodou

Náplň práce:

  • Koordinace denního chodu kanceláře.
  • Administrativní podpora kolegů, komunikace napříč odděleními.
  • Organizace schůzek - koordinace zasedacích místností, IT zařízení, video/telekonference, objednávka občerstvení.
  • Zajišťování služebních cest tuzemských i zahraničních (komunikace s TravelDeskem), jejich následné vyúčtování (letenky, ubytování, zálohy).
  • Organizace výjezdních zasedání a akcí oddělení.
  • Podpora v procesu schvalování dovolené, pracovních cest, docházky, vedení přehledu dovolených.
  • Práce se sdílenými složkami (SharePoint).
  • Zajišťováni objednávání spotřebního materiálu pro kolegy z oddělení.
  • SAP – zadávání smluv a plných mocí včetně celkového procesu.
  • SAP - vytváření (rámcových) POBJ, schvalování faktur (SAP Classic R3).
  • Objednávání kancelářských potřeb, občerstvení do kuchyňky, vizitek, razítek.
  • Vyřizování přijaté a odeslané pošty.
  • Zápisy z pravidelných porad managementu.
  • Podpora týmu Direct sales (zajištění tiskopisů pro prodejce vč. řízení skladových zásob.

Profesní předpoklady:

  • SŠ vzdělání.
  • Znalost administrativy, korespondence, psaní zápisů z porad apod.
  • Znalost anglického jazyka alespoň slovem (úroveň B1).
  • Znalost MS Office – především PowerPoint, Excel a OneNote.
  • Praxe na obdobné pozici.
  • Řidičský průkaz (skupina B).

Osobnostní předpoklady:

  • Výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti.
  • Schopnost pracovat s důvěrnými dokumenty a informacemi.
  • Časová flexibilita, proaktivní přístup a samostatnost.
  • Pozitivně orientovaný servisní přístup směrem k interním a externím partnerům.

Co Vám nabízíme?

  • Pracovní smlouvu na dobu určitou jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou kolegyně.
  • Pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře.
  • Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden.
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna.
  • Příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti.
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné.
  • Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za jeden odpracovaný den.
  • Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.).
  • Zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu.
  • Služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook.
  • Odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice.

Zajímá vás tato pozice?

Pošlete nám vaše CV
Poslat CV

Co Vám nabízíme?

Práci v atraktivním energetickém odvětví

Motivační finanční ohodnocení

Možnost soustavného profesního rozvoje

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice

Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc

Stravenkový paušál – 123 Kč za odpracovaný den

Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 30 000 Kč

Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště

Sdílejte tuto stránku s přáteli na sociálních sítích